۰
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

با شرف باش و خداحافظی کن!

جواد نکونام پس از بازی با صنعت نفت، ایسنا را به دروغ‌گویی متهم کرد ولی تصاویر منتشر شده از سوی تیم رسانه‌ای خودش نشان می‌دهد که چه کسی دروغ می‌گوید!
با شرف باش و خداحافظی کن!

به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا، اسطوره شدن در ورزش، به خصوص فوتبال کار هر کسی نیست که اگر این‌طور بود، تاکنون هزاران الگوی اخلاقی در ورزش ما ظهور کرده بود. شاید یک نفر ورزشکار فوق‌العاده‌ای باشد اما وقتی وارد رفتار و خلقیات او می‌شوید، ارزش وقت گذاشتن هم ندارد.

امروز ما آزمونی برای یکی از بهترین ورزشکاران و یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران، یعنی جواد نکونام داریم که ثابت می‌کند او شرافت لازم برای "نزدیک شدن" به نام افرادی مثل ناصر حجازی و منصور پورحیدری را دارد یا خیر؟ این آزمون خیلی هم سخت نیست چرا که سوالش را خود او برای ایسنا طرح کرده و حالا ما می‌خواهیم براساس سوال و ادعای وی، آزمونی برایش بگذاریم تا بدانیم که حداقل‌های شرافت برای ماندن بر سر حرف خودش را دارد یا خیر.

جواد نکونام، سرمربی استقلال دیروز(جمعه) در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت با همکاری مشاور پرسپولیسی‌اش رفتاری زننده با خبرنگار ایسنا داشت که البته شخصیت واقعی او را فاش کرد. او که به نظر می‌رسید از برملا شدن بهانه‌هایش برای لغو کردن اردوی دوبی ناراحت بوده، در نشست خبری خطاب به خبرنگار ایسنا گفته است: "برای چه دروغ می‌گویید؟ به مردم دروغ نگویید!"

ماجرا از جایی شروع شد که جواد نکونام دوشنبه شب هفته گذشته ادعایی تکراری درباره لغو اردوی دوبی نیم فصل استقلال عنوان کرد؛ جایی که گفت به خاطر این که تنها ۱۳ بازیکن در تمرین داشته، این اردو را لغو کرده است. همین ادعای تکراری باعث شد که خبرنگار ایسنا پیگیر صحت آن شود اما این پیگیری‌ها مشخص کرد که تمرینات استقلال در آن برهه زمانی با ۲۳ بازیکن پیگیری می‌شده است که می‌توانید در ادامه بخوانید:

آیا ادعای نکونام برای لغو اردوی امارات صحت دارد؟

آقای نکونام یا حافظه ضعیفی دارد یا نمی‌خواهد به یاد بیاورد که یک هفته قبل از لغو اردوی دوبی، میلاد میداودی به تمرین استقلال آمده بود و تیم رسانه‌ای‌ ایشان عکسی دسته‌جمعی از حضور این بازیکن پیشین آبی‌پوشان منتشر کرده بود. اصلا منابع و اسناد در اختیار ایسنا به کنار، آیا شمردن از روی عکسی که خودتان منتشر کرده‌اید را هم بلد نیستید؟ شاید هم منتظر مشاوران‌تان هستید که آن‌ها بشمارند و تایید کنند؟ راستی، اگر زیرش نمی‌زنید، رافائل سیلوا و مهرداد محمدی هم به تمرینات قبل از لغو اردو اضافه شده بودند که در این عکس حضور ندارد ولی برای کمک به شمارش شما از ۲۳ به ۲۴، یک باره به ۱۳ نروید، تصویرشان را پایین تصویر جمعی قرار می‌دهیم.

اسامی ۲۷ بازیکن استقلال
۱۱ بازیکن اصلی: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند.
۹ بازیکن ذخیره: ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، پیمان بابایی، محمدرضا خالدآبادی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جلال‌الدین ماشاریپوف.
۷ بازیکن خارج از لیست: زبیر نیک نفس، محمد جواد کیا، حسین زواره‌ای، امیرعلی صادقی، طاها محبی‌پور، مجتبی فراشبندی و رضا میرزایی.

آقای نکونام راستی یک نکته دیگر؛ به خبرنگار ایسنا فرموده بودید که اگر ۲۶ بازیکن‌تان را نام ببریم، خداحافظی می‌کنید؟ این همان آزمونی است که برای شما داشتیم. باز اگر شمارش بلد هستید، به لیست بازیکنان‌تان در بازی دیروز مقابل صنعت نفت نگاه کنید که نام ۲۰ نفر ثبت شده است. به آن اسامی زبیر نیک نفس، محمد جواد کیا، حسین زواره‌ای، امیرعلی صادقی، طاها محبی‌پور، مجتبی فراشبندی و رضا میرزایی را اضافه کنید. این جا را بگذارید ما به جای مشاور پرسپولیسی‌تان به شما کمک کنیم؛ این اسامی نه ۲۶ نفر بلکه ۲۷ نفر می‌شوند. حالا آزمون ما برای شما، کمی آسان‌تر از سوالی که خودتان طرح کردید، است. اگر شرافت دارید، از ایسنا عذرخواهی کنید. می‌دانیم آن قدر نمی‌توان روی حرف‌تان درباره خداحافظی حساب باز کرد؛ حالا این گوی و میدان و شرافت شما!

کد مطلب: 211800
برچسب ها: جواد نکونام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *