۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۱
«نکونام» به اردوگاه آبي‌ها مي‌رود

اميد استقلال به سرمربي خوش‌فکر

استقلالي‌ها چشم انتظار يک مربي خوش‌فکر و يک اتفاق خوب هستند. آبي‌ها در چندفصل اخير بيش از هرچيزي از مربي‌هاي جنجالي ضربه خورده‌اند. استقلال در حسرت يک موفقيت خوب هستند.
اميد استقلال به سرمربي خوش‌فکر
گروه ورزشي ، محمد حسين يزدي: استقلالي‌ها چشم انتظار يک مربي خوش‌فکر و يک اتفاق خوب هستند. آبي‌ها در چندفصل اخير بيش از هرچيزي از مربي‌هاي جنجالي ضربه خورده‌اند. استقلال در حسرت يک موفقيت خوب هستند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،«حجت کريمي» سرپرست مديرعاملي باشگاه استقلال با بيان اينکه همکاري با لوپز اسپانيايي منتفي شد، گفت: سرمربي جديد استقلال فردا از بين گزينه‌هاي ايراني معرفي مي‌شود.
کريمي در گفت‌وگويي تلويزيوني، اظهار داشت: بعد از اينکه ريکاردو ساپينتو با ما قطع همکاري کرد، چند گزينه مورد نظر قرار گرفت و از لوپز اسپانيايي دعوت کرديم تا به ايران بيايد و امکانات را ببيند. جلسه‌اي با او داشتيم و از امکانات نيز بازديد کرد. لوپز معتقد بود استقلال زير ساخت ندارد. کار لوپز با استقلال تمام شد و او نيز به کشورس برگشت و فردا مربي استقلال به صورت رسمي اعلام خواهد شد.
حالا گفته مي‌شود که «جواد نکونام» سرمربي استقلالي‌ها خواهد شد. پس از وداع ريکاردو سايپنتو از تيم فوتبال استقلال، مديران اين باشگاه تلاش خود را براي انتخاب جانشين اين مربي پرتغالي آغاز کرده و ابتدا به سراغ گزينه‌هاي خارجي رفتند.
حتي در اين بين، لوپز اسپانيايي که سابقه هدايت رئال‌مادريد را در کارنامه دارد نيز به تهران آمد و از امکانات و زير ساخت‌هاي باشگاه بازديد کرد اما توافقي بين او و مديران استقلال صورت نگرفت.
پس از آن، حجت کريمي اعلام کرد که امروز (شنبه) سرمربي استقلال از بين گزينه‌هاي ايراني انتخاب خواهد شد.
پيگيري‌هاي خبرنگار ايرنا نشان مي‌دهد به احتمال فراوان  امروز جواد نکونام به عنوان سرمربي جديد استقلال انتخاب خواهد شد.
وي فصل گذشته نيز در آستانه پذيرش هدايت اسقلال بود که به طور ناگهاني انصراف داد اما امسال فاصله چنداني با نشست روي نيمکت آبي‌ها ندارد.
در اين ميان گفته مي‌شود که «آرش برهاني» آقاي گل اسبق ليگ برتر،«کيانوش رحمتي» هافبک سال‌هاي دور استقلال و «مهدي هاشمي‌نسب» مدافع جنجالي سرخابي‌ها، دستياران نکونام در استقلال خواهند بود.
نکونام پيش از اين هدايت تيم‌هايي چون فولادخوزستان و نساجي مازندران را برعهده داشته و در تيم ملي نيز دستيار کارلوس‌ کي‌روش بوده است. نکونام در عرصه بازيکني، رکوردار بازي در تيم ملي فوتبال ايران است.
از عليرضا منصوريان، محمد ربيعي و ساکت الهامي به‌عنوان ديگر گزينه‌هاي ايراني سرمربيگري استقلال نامبرده مي‌شد که به‌نظر مي‌رسد اعضاي هئيت مديره و کميته فني استقلال، براي انتخاب نکونام به اجماع رسيده‌اند.
نياز استقلال به مربي داخلي
فرشاد فلاحت‌زاده ايرنا اظهار داشت: من نه حالا که ريکاردو ساپينتو از ايران رفته بخواهم از او انتقاد کنم بلکه از همان هفته‌هايي که وي به داوران اعتراض مي‌کرد و مدام محروم مي‌شد منتقد وي بودم.
وي افزود: استقلال فصل سختي را پشت سر گذاشت، فصلي که با فراز و نشيب زيادي همراه بود و مشکلات زيادي داشت، اين مشکلات باعث شد تا آنها در پايان نتوانند به موفقيت برسند. پيشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نياز به تغييرات دارد، اين تيم بايد بازيکنان درجه اولي را جذب کند تا آنها بتوانند در طول فصل بار تيم را به دوش بکشند، من دوست ندارم اين جمله را بگويم اما برخي از بازيکنان در حد اين تيم نبودند. فلاحت‌زاده تصريح کرد: استقلال در اين مقطع زماني نياز به اين دارد که در وهله اول سرمربي خود را انتخاب کند و نبايد اين کار طول بکشد چرا که دوباره اتفاقات تلخ فصل گذشته تکرار خواهد شد. مديران استقلال بايد بدانند هيچ چيزي به اندازه بستن تيم در زمان مناسب به موفقيت کمک نمي کند. وي تاکيد کرد: استقلال به مربي ايراني نياز دارد، مربي‌اي که بتواند شناخت کافي و کاملي از تيم داشته باشد. جواد نکونام به استقلال خيلي مي‌تواند کمک کند و اميدوارم مديران باشگاه به جاي گزينه هاي ناموفق خارجي سراغ او بروند.
بازيکن اسبق استقلال در پايان گفت: حق هواداران استقلال ناراحتي و استرس نيست. حق هواداران استقلال اين است که همواره تيم محبوبشان را در اوج ببينند.
کد مطلب: 197580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *