۰
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

تکذیب یک ادعا درباره محسن رضایی

 یک منبع نزدیک به دفتر محسن رضایی، اظهارات عضو شورای مرکزی جبهه شریان مبنی بر اینکه «محسن رضایی» خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود، را رد کرد.
تکذیب یک ادعا درباره محسن رضایی

به گزارش مردم سالاری آنلاین، این منبع نزدیک به محسن رضایی گفت: آقای رضایی هیچگونه صحبتی با هیچ حزب و جبهه ای در راستای اعطای سهمیه انتخاباتی نداشته است و چنین اظهاراتی خلاف واقع و کذب است.

وی افزود: محسن رضایی هیچ حزب و گروه سیاسی ندارد و اعتقاد دارد که همه نیروهای انقلاب باید با هم وحدت کنند و سهم خواهی و تفرقه را کنار بگذارند. او بر این باور است که وجود همه گروه‌های انقلابی با هر سلیقه و اختلاف نظری که با یکدیگر دارند، برای پویایی جبهه انقلاب ضروری است.

وی در پایان گفت: آقای رضایی هیچگاه وارد مسائل جزئی و اختلاف زا چون سهم خواهی لیستی نمی‌شود و معتقد است نیروهای انقلاب باید از خودگذشتگی و برادری اختلافات را حل کنند تا بتوانند کشور را از مشکلات عبور دهند.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه آمریکا و انگلیس با حمله به یمن دست به حماقت بزرگی زدند، به دولت‌های عربی هم هشدار داد فریب آمریکایی‌ها را نخورند.

صالح اسکندری عضو شورای مرکزی جبهه شریان روز گذشته - ۳۰ بهمن ماه - با حضور در نمایشگاه رسانه های ایران با شرکت در نشست خبری که در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه «محسن رضایی» خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود اما ما قبول نکردیم،گفت: مذاکرات بین شریان و شورای وحدت برای ائتلاف وجود دارد.

وی همچنین اظهار داشت: مذاکرات بین شریان و شورای وحدت برای ائتلاف وجود دارد. شورای وحدت نتوانست با شانا کار کند و در خواست همکاری با امنا را دارد. از آقای حدادعادل به عنوان بزرگ تر ، انتظار داشتیم از جبهه شریان دعوت کند.

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز یکشنبه - ۲۹ بهمن ماه - طی آیین رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا با تاکید بر اینکه مداخلات غیر دوستانه روسیه در رابطه با تمامیت ارضی ایران نباید تکرار شود، اظهار داشت: جزایر ۳گانه، شبه جزیره کریمه نیست.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

کد مطلب: 211982
برچسب ها: محسن رضایی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *