۰
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

کنایه جواد امام به برخی اصولگرایان: اگر اصلاح‌طلبان مرده‌اند پس چگونه قرار است مردم به اموات رای دهند؟

سخنگوی جبهه اصلاحات با بیان اینکه برخی از آقایان اصولگرا می گویند جریان اصلاحات مُرده، می گوید: برخی از آقایان اصولگرا، خصوصا دبیرکل موتلفه و یکی از معاونین رئیس جمهور، اعلام می‌کردند که اصلاح طلبان مرده اند. حالا اینکه چگونه قرار است اصلاح طلبان لیست دهند و دیگران هم بیایند و به اموات رای دهند، محل تامل است.
کنایه جواد امام به برخی اصولگرایان: اگر اصلاح‌طلبان مرده‌اند پس چگونه قرار است مردم به اموات رای دهند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات با اشاره به تلاش برخی از تندروها و اصولگرایان برای اعلام لیست های مختلف به نام اصلاح طلبان، به اصلاحات نیوز می‌گوید: تصمیم جبهه اصلاحات بر اساس راهبرد گرفته شده و رسما هم اعلام شده و احزاب هم همه به اتفاق اعلام کردند که لیستی برای تهران ندارند، چرا که اگر قرار باشد ائتلاف جدیدی شکل بگیرد، دوستانی که در جبهه اصلاحات بودند باید جدا شوند. چرا که قانون است و یک حزب نمی‌تواند مجری دو ائتلاف باشد. از همین رو بعد از این شایعه که برخی از رسانه ها لیستی را منتسب به جریان اصلاحات کردند، آقای مرعشی صراحتا تکذیب کردند.

وی ادامه داد: پیش از این هم برخی از آقایان اصولگرا، خصوصا دبیرکل موتلفه و یکی از معاونین رئیس جمهور، اعلام می‌کردند که اصلاح طلبان مرده اند. حالا اینکه چگونه قرار است اصلاح طلبان لیست دهند و دیگران هم بیایند و به اموات رای دهند، محل تامل است.

جواد امام با تاکید بر این موضوع که اصلاح طلبان هیچ لیستی در تهران ندارد، گفت: اصلاح طلبان از هیچ لیست یا کاندیدای نیابتی هم حمایتی نمی‌کند و این مصوبه جبهه اصلاحات است. یعنی همه اعضا جبهه اصلاحات اعم از احزاب و اشخاص، مستحضر هستند و به این مصوبه رای دادند و این موضوع پنهان و مبهمی نیست.

سخنگوی جبهه اصلاحات در ادامه می‌گوید: متاسفانه این روزها شاهد این هستیم رسانه ای مانند کیهان یا افراد دیگری جبهه اصلاحات و هئیت رئیسه جبهه را متهم به دیکتاتوری کردند. به هر حال مصوباتی که با توجه به آرا اکثریت و در یک حرکت دموکراتیک صورت می‌گیرد، نامش دیکتاتوری نیست. دیکتاتوری را کسانی انجام می‌دهند که یک اقلیتی برای اکثریت تصمیم می‌گیرند؛ اکثریتی را از حق طبیعی خود که باید بر سرنوشت خود حاکم باشند را سلب می‌کنند! دیکتاتور کسانی هستند که علی‌رغم اینکه کسی حق انتخاب ندارد را مکلف می‌کنند به اینکه بیا و به ما رای بده! به یک اقلیتی که قبول نداری.وی ادامه داد: متاسفانه در شرایطی هستیم که معنا و تعاریف هم تغییر کرده است و آنچه که مسلم است، اعضای جبهه اصلاحات مجاز به حمایت از افراد و لیست ها نیستند و به صراحت اعلام کردیم که جبهه اصلاحات در تهران هیچ لیستی برای مجلس و خبرگان معرفی و ارائه نکرده است.


جواد امام گفت: نسبت دادن لیست های مختلف به اصلاح طلبان بی اخلاقی است، با هر هدفی که اتفاق افتاده باشد، ضمن اینکه خود آقای مطهری هم اعلام کرده که لیست صدای ملت نه اصلاح طلبان است و نه اصولگرا و حتی بیشتر از این هم اعلام کرده که اصالت و هویتی برای اصولگرا و اصلاح طلب قائل نیستم و آنهایی که تلاش می‌کنند این لیست را به احزاب اصلاح طلب نسبت دهند، یک بی اخلاقی است که بیشتر هم برای فریب جامعه صورت می‌گیرد. از آنجایی که خودشان صداقت ندارند، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

کد مطلب: 212159
برچسب ها: اصلاح طلبان‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *