۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

محمد مهاجری: قالیباف زمینه را برای ترکتازی تندروها و خالص سازان فراهم کرد اما حالا همانها بدنبال حذف خودش هم هستند

اتفاقی که از سال 98 کلید خورد داستان خالص‌سازی و حذف چهره‌های موثر در مسائل سیاسی و فرهنگی کشور بود و همان موقع نیز می‌شد پیش‌بینی کرد کسانی‌که این بازی را شروع کردند ممکن است روزی علیه خودشان تمام شود.
محمد مهاجری: قالیباف زمینه را برای ترکتازی تندروها و خالص سازان فراهم کرد اما حالا همانها بدنبال حذف خودش هم هستند

به گزارش مردم سالاری آنلاین، یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص عملکرد جریان خالص‌ساز اظهار داشت: افرادی مثل آقای قالیباف خوشحال بودند که رقبایشان خط می‌خورند یا در سال 1400 آقای رئیسی خوشحال بود که چندین کاندیدای ریاست جمهوی را حذف کردند تا وی رای بیاورد. در واقع جریان خالص‌ساز به‌دنبال آن است که هر مانعی بر سر پیروزی خود را از سر راه بردارد.

محمد مهاجری به روزنامه آرمان ملی گفت: این در حالی است که بعد از مدتی ممکن است همین جریان افرادی که در تیم خودش بودند را مانع تشخیص دهد. اینکه امروز آقای قالیباف قربانی این داستان می‌شود به این دلیل است که آقای قالیباف ممکن است جلوی پیشروی جریان خالص‌ساز را بگیرد.

مهاجری بیان کرد: خود آقای قالیباف هم بی‌تقصیر نیست چرا که وقتی شما زمینه را برای ترکتازی تندروها فراهم می‌کنید باید بدانید که وقتی سیل راه می‌افتد خودی و ناخودی نمی‌شناسد و ممکن است خود آقای قالیباف و حتی پیش‌بینی می‌کنم که آقای رئیسی را هم در خواهند نوردید و از وی هم عبور خواهند کرد.

کد مطلب: 213248
برچسب ها: محمد مهاجری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *