۰
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

سوال کنایه آمیز محمد مهاجری از شورای نگهبان: رد صلاحیت ها واقعا توسط شما انجام شده است؟

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: به نظر می رسد هیاتهای نظارت استانی ظاهرا کاره ای نبوده اند و تصمیم درباره ردصلاحیتها در جای ناشناخته ای صورت گرفته است.
سوال کنایه آمیز محمد مهاجری از شورای نگهبان: رد صلاحیت ها واقعا توسط شما انجام شده است؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

این روزها روایتهایی از کاندیداهایی که در دوره بررسی صلاحیتها توسط شورای نگهبان( = هیات های نظارت استانها) دعوت شده و با آنها مصاحبه انجام گرفته است، می‌شنویم.

به روایت این افراد، برخوردها معمولا خوب و دوستانه صورت گرفته و مصاحبه کننده بدنبال رفع ابهامات پرونده بوده است. حتی در موردی شنیدم که اشکال در این حد بوده که مثلا فلان مدرکی که در سایت شورای نگهبان اسکن کرده و بارگذاری کرده اید خوانا نبوده. و نهایتا تصوری که در ذهن کاندیدا نقش بسته اینکه ابهام ها برطرف شده است. البته مواردی هم بوده که مثلا در باره تخلفات اقتصادی پرسش شده و یا از کدام مرجع، تقلید می کنی سوال شده است.

اما همین کاندیداها وقتی پیامک نهایی را دریافت کرده اند متوجه شده اند که مثلا بدلیل عدم التزام به اسلام یا نظام ردصلاحیت شده اند! و وقتی با هیات نظارت استان تماس گرفته اند پاسخ شنیده اند که از نظر ما مشکلی نبود و این عدم تایید، کار هیات مرکزی شورای نگهبان است.

به این ترتیب به نظر می رسد هیاتهای نظارت استانی ظاهرا کاره ای نبوده اند و تصمیم درباره ردصلاحیتها در جای ناشناخته ای صورت گرفته و تشریفات مربوط به دعوت به مصاحبه و... سرکاری بوده است.

البته که هیچ انتظاری از شورای نگهبان بخصوص سخنگوی محترم آن برای شفافیت در این موضوع وجود ندارد. به قول مرحوم پروین اعتصامی: می‌دانیم و می‌دانی چه شد!

ایام ردصلاحیت و عدم شفافیت شورای محترم نگهبان، مستدام

کد مطلب: 209586
برچسب ها: محمد مهاجری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *