۰
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

2 خودرویی که بازار را سوپرایز کردند

بررسی قیمت بازاری خودروها در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ نشان می دهد محصولاتی کم طرفدارتر نیز در بازار با اقبال روبرو شدند و رشد قیمت را به خود دیدند.
2 خودرویی که بازار را سوپرایز کردند

سورن پلاس با موتور EF7 نیز بیشترین رشد قیمت را در بازه زمانی ۴ بهمن تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در کارنامه خود ثبت کرد. این عضو خانواده سمند در چهارم بهمن ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۶۳۰ میلیون تومانی در بازار حاضر بود اما طی یک هفته یعنی در هفته منتهی به ۱۲ بهمن قیمتش رشدی حدود ۲۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و خریداران باید برای در خاتیار گرفتن این عضو خانواده سمند حول و حوش ۶۵۵ میلیون تومان پرداخت می کردند. بنابراین سورن پلاس با موتور EF7 طی بازه زمانی مورد اشاره رشدی حدود ۴ درصدی را با خود دید.

ایران خودرویی ها قصد دارند رانا پلاس با سقف شیشه ای را با افزایش آپشن و  ایجاد تغییراتی تولید کنند اما به نظر می رسد دیگر برنامه ای برای تولید سورن پلاس با موتور EF7 بنزینی نداشته باشند و این غضو خانواده سمند را از این به بعد با موتور XU7P به بازار عرضه کنند.

باید منتظر ماند و دید تغییرات ایجاد شده روی دو خودروی کم طرفدار ایران خودرو در بازار با چه واکنشی از سوی خریداران مواجه می شود آیا این تغییرات می تواند سبب شود تا این دو خودرو با اقبال بیشتر خریداران روبرو شوند یا همچنان آنها زیر سایه دیگر محصولات ایران خودرو در بازار قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: 213864
برچسب ها: خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *