۰
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷

سید حسن نصرالله: طوفان آزادگان در حال گسترش جهانی است

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم منبر القدس گفت که آنچه در فلسطین و منطقه و جهان رخ می دهد طوفان آزادگان است و امیدواریم که بزرگ و بیشتر شود و به مرور زمان قوی شود.
سید حسن نصرالله: طوفان آزادگان در حال گسترش جهانی است

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان رخ می دهد طوفان آزادگان است و امیدواریم که بزرگ و بیشتر شود و به مرور زمان قوی شود.

وی افزود: دستاوردهای مقاومت در غزه را ارج می نهیم. پایداری مقاومت در کرانه باختری و تداوم نبرد ضد اشغالگران را ارج می نهیم.

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن یک پایگاه دیگر اسرائیل توسط حزب‌الله لبنان خبر دادند.

دبیر کل حزب الله لبنان در این مراسم گفت: روز قدس امسال بسیار متفاوت از سالهای گذشته است و این به برکت طوفان الاقصی است.

نصرالله تاکید کرد: ما پایداری مقاومت در غزه و ملت فلسطین و در برابر ارتش اشغالگر را می ستاییم و حماسه ای بزرگ رقم زدند.

وی افزود: از جمهوری اسلامی ایران و ثبات موضع آن در یاری ملت فلسطین و مقاومت آن تشکر می کنیم. از سوریه به عنوان حامی جنبش های مقاومت در منطقه ما که در معرض تهدیدات قرار دارد نیز تشکر می کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: دشمن صهیونیست به قطعنامه های آتش بس وقعی نمی نهد و افکار عمومی جهانی را نادیده می گیرد و به وحشی گری و تجاوزهای خود ادامه می دهد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایستادگی و پایداری گفت: به ثبات و پایداری نیاز داریم و به طور حتم پیروزی از جانب خداوند است. باید برای تحقق اهداف طوفان الاقصی اهتمام ورزیم و این وظیفه همه ما است.

نصرالله بیان کرد: وظیفه ما در روز قدس تبین نتایج راهبردی است که طوفان الاقصی محقق کرده است به ویژه خسارات راهبردی پروژه آمریکایی و اسرائیلی در منطقه.

وی افزود:همه منبرها و رسانه ها حامی روند مقاومت باید روشنگری کنند زیرا در این صورت دشمن دستاوردهای تاریخی مقاومت را وارونه جلوه می دهد. برخی از منافقان روی آمار جانباختگان تمرکز کرده و دستاوردها را نادیده گرفته اند.

نصرالله بیان کرد: اگر آزادی سازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰. پس از آن آزادسازی غزه پروژه اسرائیل بزرگ را از بین برد و جنگ ۳۳ روزه پروژه اسرائیل را از نابود کرد؛ طوفان الاقصی و آنچه در جبهه های حامی آن رخ می دهد، رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار دارد و نشانه های این موضوع به مرور زمان آشکار خواهد شد.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: باید از این نبرد پیروز و سربلند وثابت قدم خارج شویم و دشمن و حامیان آن شکست بخورند تا به هدف نهایی انشاءالله برسیم.

کد مطلب: 214154
برچسب ها: سید حسن نصرالله
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *