۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

هشدار اسرائیل درباره سید حسن نصرالله

«اسرائیل زیو» رئیس سابق شاخه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، یک شخص بسیار باهوش بوده و مقامات تل آویو به هیچ عنوان نباید او را دست کم بگیرند.
هشدار اسرائیل درباره سید حسن نصرالله

یکی از سرلشکرهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هوش دبیرکل حزب الله لبنان، از مقامات تل آویو خواست او را دست کم نگیرند.

به گزارش المیادین این سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم اضافه کرد: سید حسن نصرالله به خوبی می‌داند که آنچه در اسرائیل در حال رخ دادن است، تحقق نظریه وی مبنی بر توصیف اسرائیل به خانه عنکبوت است.

وی تاکید کرد: نصرالله هر صبح، روزنامه‌های ما را می‌خواند و اخبار ما را دنبال می‌کند. او ما را در حالی که در تلویزیون صحبت می‌کنیم می بیند و می فهمد که اسرائیل در حال فروپاشی بوده و شکاف داخلی در آن تشدید شده است.

زیو ادامه داد: نصرالله می‌داند که نیازی به جنگ افروزی ندارد. اقدامات نصرالله، در واقع تحریک برای توهین به کابینه و خوار کردن اسرائیلی‌ها و نشان دادن ضعف آنها است. ما با یک مشکل بزرگ رو به رو هستیم. هرگونه اقدامی از سوی ما می‌تواند به افزایش تنش آن هم با دست بسته از لحاظ سیاسی، منجر شود.

وی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست اصلاحات قضائی را متوقف کند تا قبل از آنکه اوضاع از کنترل خارج شود، اعتراضات در اراضی اشغالی، متوقف شود. زیو خطاب به نتانیاهو گفت: تو به هر جا، به هر چیز و به امنیت ما لطمه وارد می‌کنی.

محافل صهیونیستی معتقدند بیانیه اخیر کابینه رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اقدام ارتش این رژیم به تخریب چادر حزب الله در منطقه مرزی با توسل به زور، ممکن است به درگیری در مرزهای شمالی منجر شود.

خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این‌باره تاکید کرد که به کار بردن عبارت موافقت نتانیاهو با توصیه‌ها و دستورالعمل‌های پیشنهادی ارتش و سرویس‌های امنیتی حاکی از آن است که نتانیاهو عملاً پاسخ به اتهامات احتمالی در آینده در خصوص اینکه تحرکات و درگیری نظامی در مرزهای شمالی را به خاطر منحرف کردن نگاه‌ها از اصلاحات قضائی به راه انداخته، آغاز کرده است.

کد مطلب: 200199
برچسب ها: سید حسن نصرالله
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *