۰
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵

گزینه محبوب پرسپولیس: گلم به استقلال زیباترین گل دوران فوتبالی‌ام است

ستاره السد قطر که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید گلی را که در سال ۲۰۱۸ به استقلال زد بهترین گل دوران فوتبالی‌اش دانست.
گزینه محبوب پرسپولیس: گلم به استقلال زیباترین گل دوران فوتبالی‌ام است
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ بغداد بونجاح نزدیک به یک دهه برای السد قطر بازی کرد و توانست عملکرد درخشانی با پیراهن این تیم داشته باشد.

این بازیکن الجزایری با السد به نقطه پایان رسید و تیم را در تابستان ترک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته الرای، او درباره السد گفت: من ۹ سال را با السد پشت سرگذاشتم که بدون شک بهترین روزهای زندگی من بود. خودم و خانواده‌ام روزهای شیرین و خوبی را در قطر تجربه کردیم و همه چیز واقعا خوب بود. روایت عشق من و السد ابدی است و برای همیشه دوستدار و هوادار تیم خواهم بود.

بونجاح در دوران حضورش در السد ۱۳ جام کسب کرد. او درباره بهترین جام خود با السد گفت: همه جام‌ها ارزشمند هستند و حال و هوای خاص خود را دارند اما به نظرم جام ۲۰۱۸ خاص‌ترین بود چرا که با ۳۹ گل زده آقای گل لیگ شدم و با ۱۳ گل بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا هم لقب گرفتم.

او درباره بهترین گلی که با پیراهن السد زد، گفت: من بیش از ۲۱۰ گل به ثمر رسانده‌ام اما به نظرم گلم به استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ بهترین گل بود.

به گزارش ایسنا، بونجاح از لیگ عربستان پیشنهاد دارد و به نظر می‌رسد که الشباب تیم بعدی او است. گمانه زنی درباره حضور این مهاجم الجزایری در پرسپولیس هم مطرح شد اما ظاهرا او تمایلی برای حضور در لیگ ایران نداشت.

کد مطلب: 216815
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *