۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲

برای حضور در انتخابات با بزرگان نظام صحبت‌ كرده‌ام

وزیر اسبق دولت اصلاحات گفت: من خود را عامل وفاق می‌دانم و می‌توانم کدورت میان اعضا را حل و دل‌ها را بهم نزدیک سازم.
به گزارش ایلنا محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم جشن برزرگ انقلاب اسلامی جبهه اصلاحات مردمی با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با کاندیداتوری خود گفت: حتما به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ حضور پیدا می‌کنم.
وی در ادامه تصریح کرد: ما به موقع برنامه اعلام می‌کنیم و مطمئن باشید برنامه معین و مشخصی داریم.
شریعتمداری در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا دارند گفت: کاندیدا در میان اصلاح طلبان به گونه‌ای هست که می‌توانیم آن‌ها را صادر کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر هاشمی کاندیدا شود شما به نفع ایشان کنار خواهید رفت یا خیر گفت: من قبلا دراین رابطه صحبت کرده‌ام و هرچه بگویم تکراری است و به درد رسانه‌ها نمی‌خورد.
وزیر اسبق دولت خاتمی در ادامه در رابطه با اصلاح طلبان بدلی بیان کرد: اصلاح طلبان بدلی در بدنه اصلاحات وجود دارند و ما نمی‌توانیم بگوییم که این‌ها وجود ندارند.
وی گفت: من هشت سال وزیر دولت خاتمی بوده‌ام و با اصلاح طلبان بدلی نیز ارتباط ندارم و وجود اصلاح طلبان بدلی را می‌بایست از افرزادی که با آنان مرتبط هستند جویا شوید.
شریعتمداری در ادامه درباره اجماع اصلاح طلبان برای اعلام کاندیدای واحد و همکاری خودش با اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان تلاش می‌کنند در انتخابات ۹۲ به اجماع برسند و من هشت سال وزیر دولت خاتمی بودم و در مجموعه با افرادی که با دفتر مقام معظم رهبری ارتباط داشتند صحبت کردم و من خود را عامل وفاق می‌دانم و می‌توانم کدورت میان اعضا را حل و دل‌ها را بهم نزدیک سازم.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در کشور آنگونه که مصلحت ایجاب می‌کند همه سلایق حضور فعال و جدی پیدا کنند.
شریعتمداری درباره دیدار خود با ری شهری نیز گفت: من هر هفته باید با ری شهری دیدار داشته باشم و انهم به دلیل این است که عضو هیئت امنای دانشگاه حدیث و قران هستم وهمدیگر را ملاقات می‌کنیم. من در مورد انتخابات با بزرگان نظام صحبت‌هایی را انجام داده‌ام.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا با تابلوی اصلاحات جلو خواهید آمد مطرح کرد: شما از من سوال سیاسی می‌پرسید و من بلد نیستم پاسخ سیاسی بدهم.
کد مطلب: 21771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *