۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹

بازی آسانی مقابل لبنان نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با لنبان حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
کارلوس کروش در خصوص اینکه سرمربی لنبان اعتقادی به اتلاف وقت از سوی بازیکنانش ندارد گفت: من به گفته های سرمربی تیم ملی احترام می گذارم . من به مسئله ای اشاره کردم و آن مسئله این بود که لبنان استاد تقلب و وقت تلف کردن است. من برای تیم لبنان احترام قائلم اما با کاری که آنها در بازی قبل انجام دادند اصلا موافق نیستم.وقتی بازیکنان در طول بازی تمارض می کنند از دست ما چه کاری بر می آید؟من هنوز هم سر حرفم هستم و می گویم که آنها وقت تلف می کنند.امیدوارم فردا داور بازی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
وی در خصوص ارزیابی ایران از گروه خود در رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: معتقدم نباید بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا با مقدماتی جام جهانی تداخل داشته باشد اما این اتفاق افتاده و ما فقط تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این بازی را ببریم. بعد از ۳۳ سال تجربه کاری فوتبال می توانم بگویم تنها کار راحتی که یک مربی یا بازیکن می تواند انجام دهد صحبت کردن بعد از بازی است.قبل از بازی و در حین آن نمی توان مسئله ای را به راحتی و یا به اطمینان اعلام کرد. لبنان تیم خوبی است .تیم کویت من را شگفت زده کرد چرا که عملکرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشته است.با توجه به شناختی که از این دو تیم دارم معتقدم بازی آسانی را مقابل این تیم ها نداریم و باید به این نکته اشاره کنم که ایران قدرت لازمه را برای شکست دیگر تیم ها دارد.
سرمربی تیم ملی در خصوص ترکیب ایران مقابل لبنان گفت: بعد از یک هفته تمرین در اردو، از تک تک بازیکنانم قدردانی می کنم چرا که آنها در تمرینات با شادابی و انگیزه بالا شرکت کرده و هدفشان پیروزی در بازیهای پیش رو است.آنها برای بردن به زمین می روند و همانطور که قبلا گفتم برای انتخاب نفراتم کار سختی را دارم.من به ملی پوشانم اعتماد دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم.
کد مطلب: 21930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *