۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۶
احمدی نژاد:

مصر و ملت مصر در قلب ملت ایران جای دارد

رئیس جمهوری اسلامی ایران با مهم خواندن گفتگوهایش با شیخ الازهر اعلام کرد : من از ایران آمده ام تا بگویم مصر و ملت مصر در قلب ملت ایران جای دارند.
به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی نژاد پس از دیدار با شیخ الازهر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : ما در آستانه پیشرفت بزرگ و جایگاه شایسته قرار داریم و در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس با مسئولان مصر درباره گسترش همکاری ها رایزنی خواهیم کرد.
وی افزود: گفتگوهای مهمی با مسئولان الازهر داشتیم و مسائل مهم بین المللی را مورد رایزنی قرار دادیم. خوشبختانه برای اصلاح اوضاع دیدگاه مشترکی داریم.
رئیس جمهوری ایران گفت : برای همکاری فرهنگی و علمی تفاهم کردیم. من از علمای مصر برای سفر به ایران دعوت کردم و آنها نیز بزرگوارانه پذیرفتند.
وی افزود: من از ایران آمده ام تا بگویم مصر و ملت مصر در قلب ملت ایران جای دارد. ما، استقلال و عزت مصر را عزت خود محسوب می کنیم.
احمدی نژاد بیان کرد: امیدوارم این سفر آغازی جدید برای همبستگی دو کشور باشد. از رئیس جمهوری مصر به خاطر دعوت و نیز رئیس الازهر که این جلسه را ترتیب داد، تشکر می کنم به طور حتم، ملتهای ایران و مصر حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
خاطر نشان می شود دکتر احمدی نژاد در اولین روز سفر به مصر با احمد الطیب شیخ الازهر دیدار کرد و فردا در اجلاس سران کشورهای اسلامی شرکت می کند
کد مطلب: 21999
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *