۰
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۱

توصیف سیدعلی خمینی از پیام راهپیمایی امروز

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی گفت:ارمغان راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دوستان انقلاب، دلگرمی و امید به آینده است که ان شاء‌الله مردم با سربلندی مشکلات را پشت سر می‌گذارند و به تعبیر مقام معظم رهبری به قله می‌رسند
توصیف یادگار امام از پیام راهپیمایی امروز
حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی یادگار امام راحل در تشریح پیام راهپیمایی مردم ایران برای دشمنان اظهارداشت: تمام تلاش دشمنان انقلاب بر این است تا با استفاده از تحریم‌ها و سوء‌استفاده از اختلافات داخلی فارس: حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی یادگار امام راحل در تشریح پیام راهپیمایی مردم ایران برای دشمنان اظهارداشت: تمام تلاش دشمنان انقلاب بر این است تا با استفاده از تحریم‌ها و سوء‌استفاده از اختلافات داخلی ملت را از نظام اسلامی جدا کنند چون به خوبی می‌دانند اگر مردم از نظام جدا شوند نظام اسلامی نمی‌تواند قدمی رو به جلو بردارد؛ این حضور پر شکوه در مقابل چشم جهانیان نشان می‌دهد که مردم علی رغم همه مشکلات هنوز معتقد به امام، نظام و انقلابشان هستند.
سیدعلی خمینی ادامه داد: اما ارمغان این راهپیمایی برای دوستان دلگرمی و امید به آینده است که ان شاء‌الله با سربلندی مردم مشکلات را پشت سر می‌گذارند و به تعبیر مقام معظم رهبری به قله می‌رسند.
وی افزود: این دو پیام بسیار گفته شده است و شما نیز در این ایام بسیار پوشش داده‌اید و مسئولین نیز در خطابات خود بر آن تاکید کرده‌اند اما آنچه به نظر من مغفول مانده و کمتر به آن اشاره شده است پیام مردم به مسئولین است.
سیدعلی خمینی در ادامه به تشریح پیام راهپیمایی بیست و دوم بهمن به مسئولین پرداخت و خاطرنشان کرد: این حضور پر شکوه پیامی هم برای مسئولین دارد و آن این است که مردم می‌گویند ما به وظیفه خودمان در مقابل خون شهدا و روح امام عمل کردیم اما آیا شما نیز چنین کرده‌اید؟ مردم با همه اختلافاتشان و با همه مضیقه‌هایشان متحد در این مسیر قدم برداشته‌اند اما آیا مسئولین نیز توانسته‌اند به طور کامل از عهده اعتماد مردم سربلند بیرون بیایند و با کنار گذاشتن اختلافاتشان در خدمت به خلق خدا، ید واحده باشند؟
فرزند یادگار امام(ره) ادامه داد: این حضور حماسی به مسئولان گوشزد می‌کند که به هوش باشید مردم آرمانهای خود را می‌شناسند و حرکت به سمت آنها را از شما مطالبه می‌کنند.‬
کد مطلب: 22479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *