۰
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۲

مسببین حادثه قم شناخته شده اند

حجت الاسلام باقری از شناخته شدن مسببین حادثه قم خبر داد
به گزارش خانه ملت؛حجت الاسلام محمد باقری عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با تمجید از حضور گسترده مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: ما انقلابی هستیم ؛ حضور عظیم مردم در سالروز انقلاب اسلامی در هر سالمعجزه است و جشن پیروزی انقلاب هر سال بهتر از سال گذشته برگزار می شود و همه جهانیان نیز مهبوت حضور شکوهمند مردم ایران هستند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مردم در تهران ، قم و سراسر کشور شکوهمند بود اما متاسفانه با اتفاقی که در سخرانی رییس مجلس رخ داد ، به ساحت کریمه اهل بیت (ع) و حرم حضرت معصومه(س) اهانت شد و این چندمین بار است که این اتفاق ناگوار رخ می دهد ؛ هم مسئولین حرم شریف ، هم مسئولین انتظامی و هم مسئولین سیاسی استان قم بی تدبیری کردند و با اینکه رهبری تاکید کرده بودند اجازه ندهیم حرمت مسئولین قوا شکسته شود ، باز این اتفاق رخ داد.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با بصیرت قم از اتفاق رخ داده منزجر هستند و این گونه حرکات را عملی قبیح تلقی می کنند ؛ باید افراد تاثیر گذار این رخداد ها را ریشه یابی کنند تا مشخص گردد این بی حرمتی ها از کجا آغاز شده است ، چرا ادامه می یابد و چه کسانی و با چه اهدافی این اقدامات دنبال می شود؟
باقری گفت: پشت صحنه این اقدامات کسانی هستند که خود را ولایی قلمداد می کنند اما ولایی نیستند و با واسطه به جریان انحرافی متصل هستند.
وی خاطرنشان کرد: برخی مسببین حادثه قم و نظایر آن شناخته شده اند ؛ کسانی که در قم جلساتی به عنوان بصریت برگزار می کنند باید تجدید نظر در برگزاری آنها شود که آیا این جلسات بصیرت است یا جلسات جهالت؟ مردم بصیر خودشان تشخیص می دهند این اقدامات خطاست و نباید اینگونه مسائل را در مساجد بیان و از احساسات پاک مردم سو استفاده کنیم ؛ جلسات بصیرت برگزار می کنند و به این مسئول و آن مسئول حکاکی و توهین می کنند ؛ باید واقعا دید این جلسات در جهت بصیرت دهی است یا جهالت دهی؟
باقری گفت: حادثه ای که امروز در حرم حضرت معصومه(س) رخ داد ، ناراحت کننده است و کسانی که به بیانات رهبری واقف هستند، بگویند که واقعا این بد اخلاقی ها قابل قبول است؟
وی تاکید کرد: جریان انحرافی به صورت سازمان دهی شده در سراسر کشور تشنج ایجاد می کند و از احساسات پاک جوانان سو استفاده می کند و افراد شاخص این جریان ، پشتوانه این گونه رخداد ها هستند.
باقری در خاتمه به انتقاد از سخنان احمدی نژاد در سخنرانی ۲۲ بهمن درباره مذاکره با امریکا پرداخت و گفت: آقایان که دنبال مذاکره با امریکا هستند ، چرا از حرف زدن ، مذاکره و تعامل با گروه های داخلی ابا دارند و در داخل چرا مذاکرات را قبول نمی کنند؟ راه کار مذاکره با آمریکا مشخص است و فقط در حوزه اختیارات رهبری معظم انقلاب است.
کد مطلب: 22485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *