۱
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۲
پزشکیان:

این درست است که رییس‌جمهور یک کشور مدام بگوید من پرونده دارم؟

با نزدیک شدن به روزهای انتخابات ریاست جمهوری، شاهد بی اخلاقی های سیاسی از سوی چهرهایی هستیم که همواره در شعار خودشان را منادی اخلاق و رعایت قانون می دانند
فردا: نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس در این خصوص به خبرنگار «فردا» گفت: دکتر احمدی نژاد در سخنرانی ۲۲ بهمن، طبق معمول صحبت از اخلاق و قانون مداری به میان آورد مسئله ای که خودش به آن هیچ گاه پایبند نیست.
مسعود پزشکیان در گفتگو با «فردا» با بیان این مطلب که آقای احمدی نژاد و طرفدارانشان نه اخلاق و نه قانون را رعایت می کنند اظهار داشت: ایشان چطور دم از اخلاق می زنند وقتی خودشان پشت تریبون صدا و سیما به راحتی آبروی افراد را می برند در حالی که اگر از کارهای غیر قانونی اطرافیان خودشان صحبت شود فریاد می زند که این چه مسلمانی است و یا چه قانونی است. پس اگر این مدل صحبت کردن پشت تریبون ها و در مناظره ها بد است پس چطور خودشان رعایت نمی کنند؟
وی افزود: این کار درستی است که رییس جمهور یک کشور مدام بگوید من پرونده دارم اما در طول هشت سال ریاست جمهوری اش هیچ کدام از این پرونده ها را رو نمی کند. از چه چیزی واهمه دارد که این پرونده ها را به قوه قضاییه ارجاع نمی دهد.
پزشکیان گفت: اگر ایشان از کسانی که دزدی کرده اند پرونده و یا مدرک دارند اما به دادگاه نمی‌دهد خیانت به مردم، مملکت و انقلاب کرده است.
پزشکیان ضمن تاکید مجدد بر بی اهمیت جلوه دادن قانون و مجلس از سوی رییس جمهور و اطرافیانش گفت: دولت به هیچ عنوان خود را ملزم به رعابت قانون نمی داند. هنوز آقای احمدی نژاد متوجه نشده است که باید هرسال در این زمان بودجه را به مجلس آورده باشد این یکی از ساده ترین کارهایی است که دولت باید انجام دهد اما از آن سرباز می زند.
وی یادآور شد: در رابطه با بهداشت و درمان پول هایی که باید برای مردم فقیر در بیمارستان ها خرج کنند پرداخت نشده اما می آیند ماهانه ۴۰ هزار تومان به جیب مردم نیازمند می ریزند و از آن طرف همین مردم به خاطر چند قلم دارو با قیمت بالا گرفتار باقی می مانند. این خطاهایی نیست که بشود از آن گذشت.
نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین ابراز عقیده کرد: سال ۸۸ چند نفر را به عنوان محرکین و عومل فتنه دستگیر کردند تا کشور آرام شود اما سوال من این است که آیا سروصداها خوابید؟ فتنه همچنان ادامه دارد فتنه ای که در سال ۸۸ رخ داد از صحبت های آقای احمدی نژاد در مناظره ها آغاز شد و حاصل رفتار و گفتگوهای ایشان بود که جنجال را سبب شد. متاسفانه هم اکنون هم همان رویه ادامه دارد.
وی ادامه داد: این بداخلاقی ها، تهمت ها، اسم بردن ها، بگم بگم سوی آقای احمدی نژاد و حامیانشان تا انتخابات ادامه خواهد داشت چون آقای احمدی نژاد که رویه اش را تغیر نخواهد داد.
کد مطلب: 22942
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *