۰
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۹

محصولی جزء حلقه‌ انحرافی است

از آنجایی که محصولی خود به عنوان حلقه جریان انحرافی به شمار می‌رود طبیعی است که از اتفاقات مجلس حرفی نزند ...وی صلاحیت صحبت در خصوص مجلس نهم را ندارد و بهتر است به دنبال صدور نفت، تجارت و منافع مادی خود برود. به طور حتم کسی با سابقه شبهه ناک مالی نمی‌تواند دم از ولایتمداری و مردمداری بزند.
فردا:سخنان صادق محصولی وزیر سابق دولت احمدی نژاد درباره مجلس که با همان ادبیان جریان انحرافی بیان شد،واکنش شدید الحن نمایندگان مجلس را در پی داشت. محصولی در همایش گروه پایداری گفته بود:«برخی دوستان در انتخابات مجلس نهم سعی کردند برخی را برای انتخابات ریاست جمهوری تطهیر کنند درصورتی که کار آنها ثمره نداشت و نتیجه کار این دوستان مجلسی شد که امروز دل رهبر را خون کرده است ما به این برادران حزب اللهی که پشیمان شده اند می گوییم مراقب باشید تا از یک سوراخ دوبار گزیده نشوید.»
در واکنش به این سخنان ،نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه اگر محصولی ولایتمدار است، رفتارهای رئیس‌جمهور را نقد کند، گفت: محصولی برای فرافکنی ارتباط خود با جریان انحرافی، به مجلس هجمه می‌کند.
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با ارگان مجلس، در واکنش به سخنان صادق محصولی در همایش انتخاباتی جبهه پایداری مبنی بر اینکه مجلس دل رهبری را خون کرده است، توضیح داد: صادق محصولی در جایگاهی نیست که بتواند چنین اتهاماتی به شانیت مجلس وارد کند، از طرف دیگر او فردی نزدیک به رهبر معظم انقلاب نیست که از منویات معظم له با خبر باشد.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیاز به سخنگو ندارد چرا که طی سال‌های رهبری خود بارها نشان دادند که با هیچ یک از مسئولان، نهادهای و ارکان حاکمیت تعارف ندارند و ایراداتی در کار آنها می‌بینند، تأکید بر اصلاح می‌کنند.
حقیقت‌پور افزود: محصولی اگر دلسوز نظام است باید پاسخ‌گوی عملکرد جریان انحرافی در کشور باشد و شواهد پیداست که این افراد برای فرار از شفاف‌سازی در مورد ارتباطشان با جریان انحرافی، به قصد فرافکنی این گونه اتهامات را به مجلس وارد می‌کنند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت:‌ کسانی همچون محصولی که ادعای ولایتمداری دارند صحبت‌های نادرست رئیس جمهور را در روز ۲۲ بهمن نقد کنند
محصولی جزء حلقه‌ جریان انحرافی است
در همین خصوص، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه صادق محصولی جزء حلقه‌ جریان انحرافی است، گفت: جریان انحرافی باید در حوزه فساد مالی پاسخگوی ملت ایران باشد.
سید حسین نقوی حسینی در واکنش به اظهارات صادق محصولی وزیر سابق دولت‌های نهم و دهم مبنی بر اینکه مجلس نهم مجلسی شد که امروز دل رهبر را خون کرده است، افزود: متاسفانه جریان انحرافی که هیچ‌گاه در راستای توصیات و منویات مقام معظم رهبری حرکت نکرده و به دنبال برهم زدن آرامش جامعه و تفرقه‌افکنی و غبارآلود کردن فضای جامعه است.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جریان انحرافی می‌داند اگر شرایط جامعه برای تصمیم‌گیری ملت ایران، آرام باشد به طور حتم آنها جایگاهی در بین ذهنیت مردم ندارند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه عملکرد گذشته جریان انحرافی نشان می‌دهد که به اصول نظام جمهوری اسلامی و به برخی از اعتقادات دینی پایبند نیست، تصریح کرد: یکی از عوامل مهم برهم زدن آرامش و ایجاد تنش در بین مردم جامعه جریان انحرافی است و ملت ایران می‌دانند رفتارهای اختلاف برانگیر رئیس جمهور تحت تاثیر جریان انحرافی است.
نقوی‌حسینی، با یادآوری اینکه جریان انحرافی به دنبال زدن ریشه اصول انقلاب اسلامی است، افزود: بدون‌شک انحراف تنها عقیدتی نیست و جریان انحرافی در حوزه فساد مالی هم، باید پاسخگوی ملت ایران باشد.
وی، صادق محصولی را جزء جریان انحرافی دانست و عنوان کرد: متاسفانه دولت نهم و دهم تحت تاثیر فساد اقتصادی جریان انحرافی، مورد اتهام است و مشکلاتی را به وجود آورد که بدیهی است صادق محصولی نیز جزء همین حلقه به شمار می‌رود.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز کشور ما به وحدت و آرامش نیاز دارد و با متهم کردن بی‌پایه و اساس دیگران و تنش‌زایی فضای جامعه نمی‌تواند به مقصود خود برسند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: از آنجایی که محصولی خود به عنوان حلقه جریان انحرافی به شمار می‌رود طبیعی است که از اتفاقاتی که روز ۱۵ بهمن در صحن علنی مجلس به وقوع پیوست حرفی به میان نزند و صحبت‌های رئیس‌جمهور را نقد نکند. به طور حتم ما قضاوت را به عهده ملت ایران خواهیم گذاشت چراکه مردم به خوبی متوجه جریان انحرافی هستند و صحت و سقم این مسایل را به خوبی دریافت می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مجلس نهم تلاش کرده صبوری و آرامش بیشتری در مقابل این اتهامات به خرج دهد، افزود: مجلس همواره در تلاش بوده تا مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کند.
محصولی با آن سابقه شبه ناک مالی، از فتنه‌گران بدتر است
عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه امثال محصولی از فتنه گران هم بدتر هستند، گفت: ما بهار این افراد را خزان می‌کنیم؛ بهاری که بوی انحراف و پیروی نکردن از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب می‌دهد.
نادر قاضی‌پور با بیان اینکه صادق محصولی در حدی نیست که مجلس نهم را نقد کند، افزود: وی صلاحیت صحبت در خصوص مجلس نهم را ندارد و بهتر است به دنبال صدور نفت، تجارت و منافع مادی خود برود. به طور حتم کسی با سابقه شبهه ناک مالی نمی‌تواند دم از ولایتمداری و مردمداری بزند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اگر رنجشی در خصوص عملکرد مجلس نهم داشته باشد مستقیما اعلام می‌کنند، تصریح کرد: همانطور که ایشان دستور دادند طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس سریعا متوقف شد بنابراین اگر اشکالی در روند عملکرد مجلس نهم ببینند خودشان اعلام خواهند کرد.نمایندگان مجلس مطیع فرمان رهبری هستند و خواسته ایشان را بدون چون و چرا می‌پذیرند.
قاضی‌پور، با لعنت کردن جریان فتنه، یادآور شد: افرادی مثل محصولی از جریان فتنه هم بدتر هستند چرا که این‌ها با طرح ظاهری فریبنده به ارکان نظام لطمه می زنند بنابراین مردم باید هوشیار باشند چراکه خطر این‌ افراد از فتنه نیز بدتر است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، دوران فعالیت رئیس جمهور را موجب ثروتمند شدن عده‌ای از جمله صادق محصولی دانست و ادامه داد: متاسفانه هیچ دولتی از لحاظ فساد مالی بدتر از دولت احمدی‌نژاد نبود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه محصولی دوست صمیمی فرمانده جریان انحراف است، گفت: ما بهار این افراد را خزان می‌کنیم؛ بهاری که بوی انحراف و پیروی نکردن از صحبت‌های رهبری می‌دهد.
محصولی در جایگاهی نیست که برای مجلس تعیین تکلیف کند
نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، با بیان اینکه محصولی در جایگاهی نیست که برای مجلس تعیین و تکلیف کند، خطاب به محصولی گفت: آنها که از قانون تخطی می‌کنند دل رهبر معظم انقلاب را خون کرده‌اند.
محمد‌جواد کولیوند در واکنش به اظهارات صادق محصولی وزیر سابق دولت‌های نهم و دهم مبنی بر اینکه مجلس نهم مجلسی شد که امروز دل رهبر را خون کرده است، تاکید کرد: ایشان در جایگاهی نیست که برای مجلس و نمایندگان مجلس تعیین و تکلیف کند.نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، افزود: اظهارات محصولی در واکنش به اقدامات قانونی مجلس شورای اسلامی در برخورد با تخلفات قانونی دولت به ویژه در جریان استیضاح وزیر کار بیان شد چراکه آن روز مجلس در برابر بد اخلاقی رئیس دولت واکنش نشان داد.
کولیوند تصریح کرد: جاسوسی و شنود آن هم از سوی یک رئیس جمهور، نمایندگان ملت را وا‌داشت که در برابر این اقدام غیر‌اخلاقی و غیر‌شرعی واکنش نشان دهند و سوال این است که اگر مجلس پاسخ این رفتار ندهد چه کسی باید پاسخ دهد.
وی با تاکید بر اینکه همه باید مطیع محض رهبری باشند و در رکاب رهبری حرکت کنند، گفت: همه می‌دانند که قانون فصل‌الخطاب است و آنهایی که قانون را زیر پا می‌گذارند و تخلفات قانونی انجام می‌دهند دل رهبری معظم انقلاب را خون می‌کنند.
نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، با تاکید بر لزوم وحدت در کشور، یادآور شد: ایجاد وحدت و اتحاد میان مسئولان و قوا وظیفه همگان است و اینگونه نیست که برخی فقط شعار وحدت دهند و در عمل و گفتار از آن تخطی کنند بلکه همه باید به توصیه رهبر معظم انقلاب درباره لزوم اتحاد و وفاق داخلی عمل کنند.
کد مطلب: 23052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *