۰
سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۵

حداد عادل:جلسات دولت و مجلس فعلاً متوقف است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ظاهراً جلسات مشترک دولت و مجلس فعلاً متوقف است ولی امیدواریم ادامه پیدا کند.
به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم شهید سردار سرتیپ حسن شاطری در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیانیه مفصلی فراکسیون اصولگرایان منتشر کرده که امروز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا جلسات مشترک دولت و مجلس همچنان برگزار می‌شود گفت: ظاهراً فعلاً متوقف است ولی ما امیدواریم ادامه پیدا کند.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره ترورهای اخیر پاکستان نیز تصریح کرد: به هر حال تفرقه‌ انداختن بین شیعه و سنی از برنامه‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است و از جمله سیاست‌‌هایی است که از پیش بوده و امروز تشدید شده است که این موضوع باید هوشمندی در بین مسلمانان را افزایش دهد که مراقب این توطئه باشند.
حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد ائتلاف سه‌گانه نیز گفت: جلسات این اتئلاف سر جای خود باقی است و همچنان با هم ارتباط داریم.
وی اضافه کرد: ما گفتیم منعی برای اینکه کسی به ائتلاف سه‌گانه اضافه شود وجود ندارد.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در ائتلاف سه‌گانه اختلاف وجود دارد خاطر نشان کرد: اختلافی بین ما نیست.
حداد عادل در پاسخ به این پرسش که شنیده شده آقای قالیباف در خصوص رسانه‌ای شدن این ائتلاف آزرده خاطر است گفت: خیر، صحت ندارد.
کد مطلب: 23539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *