۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳

کاندیداتوری رسمي محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در جمع مردم دیواندره و مسجد جامع این شهر صحبت می‌کرد، گفت: تا به حال بارها از من سوال شده که در صحنه انتخابات شرکت می‌کنم یا خیر و من پاسخ به این سوال را به مکان و زمان مناسب موکول کرده بودم و امروز در جمع مردم دیواندره در استان کردستان اعلام می‌کنم که در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد.
ايسنا: محسن رضایی ظهر امروز در سخنرانی خود در جمع مردم دیواندره اظهار کرد: من این موضوع (اعلام کاندیداتوری) را در این شهر اعلام می‌کنم تا عقیده و رویکرد خود را برای حل مسایل کشور و در راس آنها بیکاری و تورم، با کمک مردم و جوانان نشان دهم.
وی افزود: خیلی‌ها به من توصیه می‌کردند که حضور در صحنه انتخابات را به طور رسمی در تهران اعلام کنم، چون بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، اما من به دلایلی که گفتم تصمیم گرفتم که در دیواندره این موضوع را اعلام کنم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "امروز در مسیر آمدن به دیواندره، قرآنی را که ماموستای مسجد صلاح‌الدین ایوبی به من داده بود باز کردم و از قرآن مجید نیز چنین اجازه‌ای گرفتم"، در ادامه به مسایل اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز درآمد مردم اساس شکل‌گیری زندگی است، اگر هزینه‌های تولید و به طبع درآمد مردم افزایش یابد شاهد کاهش مهاجرت و حتی معکوس شدن مهاجرت‌ها خواهیم بود و این ظیفه‌ای است که مسئولان بر عهده دارند.
رضایی با بیان اینکه "باید در تولید اشتغال به مردم اعتماد کنیم تا هم بیکاری و هم گرانی بر طرف شود، چون هرجا که مردم را به حساب آورده‌ایم سخت‌ترین موانع را نیز برطرف کرده‌ایم و نمونه آن دفاع مقدس است"، ادامه داد: امروز در کشور ما فاصله‌های زیادی بویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ ایجاد شده است که اینها باید حل شده و سرو سامان یابد و این شدنی است و ما باید اوضاع را با کمک مردم درست کنیم.
وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور بویژه ظرفیت‌های مردمی، باید اقتصاد، فرهنگ، صنعت، کشاورزی و زندگی مردم درست شود و من می‌خواهم این کار را با جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب انجام دهم؛ با جوانانی که شاید کسی آنها را نشناسد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تیپ و رویکرد من چنین است که با مردم و جوانان کار می‌کنم و برای این کار برنامه‌های مفصلی را تدارک دیده‌ام. به یاری خداوند و مردم و با راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری در سالهای آینده نه تنها تحریم‌ها را کنار خواهیم زد بلکه اقتصاد ایران را نیز به شکوفایی خواهیم رساند و این شدنی است و شرطش به حساب آوردن مردم است. 

کد مطلب: 24796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *