۰
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۳
نماینده طبس:

مصوبه دولت توهین به شعور مردم طبس است

نماینده مردم طبس گفت: اقدام دولت در ابلاغ یکی از طرح های چالش زا در آستانه انتخابات موجب حیرت است.
ايلنا: محمد علی عبدالله زاده با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنادر طبس گفت: ابلاغ این مصوبه در آستانه انتخابات به مصلحت نظام نیست و بهتر است هرچه سریع‌تر لغو شود. وی ادامه داد: مصوبه دولت مبنی بر الحاق طبس به استان خراسان جنوبی مورد تأیید مسئولان و مردم طبس نبوده و تبعات اجتماعی دارد.
عبدالله زاده با بیان اینکه این مصوبه دولت بدون اطلاع من صورت گرفته، گفت: مسئولان دولت قول داده بودند تا موضوع الحاق و انتزاع طبس در شرایط آرام و باثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و با درنظر گرفتن خواست مردم انجام شود، اما متأسفانه شاهدیم این اقدام در شرایط نابسامان اقتصادی، و در آستانه عید و دو انتخابات مهم که کشور نیاز به آرامش دارد انجام و موجب تحیر و تعجب مردم شد.
وی ابلاغ این مصوبه را در شرایط فعلی به مصلحت نظام، انقلاب و منطقه ندانست و خاطر نشان کرد: معمولاً دولت‌ها در شش ماه پایانی عمر خود وارد موضوعاتی مانند تقسیمات کشوری نمی‌شوند چراکه چنین اقدامی نیاز به شرایط آرام و باثبات دارد که بر این اساس این اقدام به هیچ وجه مورد تأیید من، مسئولان و مردم طبس نیست.
عبدالله زاده گفت: اخیراً در دل و جان مردم و مسئولان طبس با شعار وحدت بر محور ولایت بارقه‌ای از امید و اتحاد ایجاد و خدمات خوبی انجام شد، اما قطعاً با این مصوبه غیرمنطقی دولت دوباره زمینه اختلاف و شکاف در بین مردم طبس به وجود خواهد آمد.
نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس،بشرویه و سرایان با اشاره به اینکه دولت باید به خواست مردم توجه کند، افزود: این اقدام دولت آن هم در بدترین زمان ممکن، توهین به شعور و آگاهی مردم بوده و در شأن خدمتگذاری به مردم نیست.
وی گفت: به محض اطلاع از این مصوبه، به مسئولان دولت و مجلس اطلاع‌رسانی کرده و تذکر دادم و از دولت هم مصراً می‌خواهم بطور عاجل و فوری و پیش از آنکه اختلافات مردمی در طبس ایجاد شود، نسبت به لغو این مصوبه اقدام کند.
کد مطلب: 25609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *