۰
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۱

تعارض مدیریتی بلای جان آزادی

در مورد درختان و فضای سبز و سرامیک به کار گرفته شده در بنای برج و سنگ فرشهای آن با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و میراث فرهنگی دقت لازم انجام شد اما متاسفانه درون برج که در اختیار بنیاد رودکی است دچار آسیب شده است.
عضو کمیسیون کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برج آزادی یکی از مهمترین سرمایه های شهر تهران است گفت: متاسفانه این برج دچار تعارض مدیریتی بین وزارت ارشاد، سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، احمد مسجد جامعی رئیس ستاد شورایاری های شهرتهران با اشاره به اینکه برج آزادی یکی از مهمترین سرمایه های شهر تهران است و هنوز مهمترین دقایع انقلاب حول این برج برگزار می شود خاطر نشان کرد: متاسفانه این برج دچار تعارض مدیریتی بین وزارت ارشاد، سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران شده است.

وی افزود: در تعمیر و مرمت برج آزادی و فضای پیرامون آن با توجه به آنکه این بنا و فضای اطراف آن ثبت اثر ملی شده است تلاش شده عینا به همان نحوه بازسازی شود.

این عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: حتی در مورد درختان و فضای سبز و سرامیک به کار گرفته شده در بنای برج و سنگ فرشهای آن با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و میراث فرهنگی دقت لازم انجام شد اما متاسفانه درون برج که در اختیار بنیاد رودکی است دچار آسیب شده است.

وی تاکیدکرد: باتوجه به اینکه هر سه نهاد در مدیریت برج آزادی نقش دارند تدبیری اندیشیده شود تا مسائل این برج تاریخ حول یک محور حل شود.

به گفته مسجد جامعی موقعیت و مکان این برج به اندازه ای حساب شده است که بدون هیچ تبلیغاتی درایام نوروز از حجم بالایی از بازدید کننده برخودار بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هر سه نهاد در مدیریت برج آزادی نقش دارند تدبیری اندیشیده شود تا مسائل این برج تاریخی حول یک محور حل شود.

مهدی چمران نیز با اشاره به اینکه در برج آزادی کارهای ارزنده ای انجام شده است، گفت: متاسفانه این مکان دچار تعدد مدیریتی شده است و از این نظر هم آسیب های دیده است و هر گروه منتظر دیگری است تا مشکلات آنجا را حل کند.

در نهایت چمران به مسجدجامعی پیشنهاد داد، در این خصوص نامه ای نوشته شود تا پیگیریهای لازم صورت گیرد.
کد مطلب: 27150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *