۰
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۱

باهنر:اصلاح‌طلبان قطعا در انتخابات کاندیدا خواهند داشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری قطعاً کاندیدا خواهند داشت.
فارس: محمدرضا باهنر عصر امروز در جمع اصولگرایان خراسان شمالی در تالار پیوند اظهار کرد: احتمال حضور کاندیدایی از طیف اصلاح طلبان قوی بوده و این جناح برای انتخابات آتی نامزد معرفی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: اکنون طیف مقابل بر روی گزینه خاتمی یا هاشمی رفسنجانی دست گذاشته تا برای انتخابات ورود کنند که این مهم طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وجود جناح‌های نزدیک به دولت، اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم را برشمرد و گفت: هر یک از این گروه‌ها آرایش سیاسی برای انتخابات پیش رو دارند.
این نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را اصل خواند و گفت: بی تردید مردم در سالی که به حماسه سیاسی و اقتصادی مزین است حماسه خواهند آفرید.
وی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از این مشکلات به خاطر نوع مدیریت دولت است.
به گفته وی صرفاً ۳۰ درصد از این مشکلات به خاطر تحریم‌ها بوده و بقیه به دولت مربوط می‌شود.
باهنر با اشاره به مصادیق مختلف از این مشکلات که باعث تورم فزاینده در کشور شده است افزود: اگرچه طرح مسکن مهر از اقدامات خوب دولت بوده لیکن حجم تسهیلات پرداختی به این بخش، سبب افزایش نقدینگی در جامعه شد.
وی گفت: اکنون به خاطر این تورم‌ها قدرت خرید مردم کاهش و ارزش پول ملی تا ۷۰ درصد کاهش یافته از این رو دولت آینده باید در این زمینه تدبیر کند.
کد مطلب: 27354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *