۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵

ابوترابی:صلاح نیست نمایندگان فقط تذکر بدهند

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان، گفت: ما باید زمانی که تذکرات را گوش می‌کنیم، در صحن عدد حضور نمایندگان را داشته باشیم و آن عدد امروز که لب مرز بودیم، ۱۹۴ بود
به گزارش تسنیم، محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پایان جلسه علنی مجلس در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان درباره عدم اختصاص وقت نسبت به تذکرات شفاهی نمایندگان اظهار داشت: واقع مسئله این است که در گذشته تذکرات شفاهی پایان جلسه در چارچوب آیین‌نامه داخلی مجلس نبود اما خوشبختانه امروز نمایندگان این موضوع را در آیین نامه اصلاح کردند .
وی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم در چارچوب ضوابط عمل کنیم گفت: این قانون در حال حاضر اصلاح شده و شورای نگهبان نیز نظر خود را در آینده اعلام خواهد کرد تا انشاء الله ما در چارچوب آیین نامه‌ای که تصویب می‌شود عمل کنیم.
ابوترابی خاطر نشان کرد: بحث دوم موضوع عدد حضور نمایندگان در صحن است. ما باید زمانی که تذکرات را گوش می‌کنیم در صحن عدد حضور نمایندگان را داشته باشیم و آن عدد امروز که لب مرز بودیم، ۱۹۴ بود که بلافاصله بعد از به صدا درآمدن زنگ پایان جلسه بسیار کمتر شد و دیدیم که کسی در جلسه نبود.
وی تاکید کرد: صلاح نیست که نمایندگان بخواهند تنها تذکر دهند و انشاء الله در جلسات آینده نمایندگان به نوبت تذکرات خود را ارائه خواهند کرد.
کد مطلب: 27726
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *