۰
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲

پرداخت مشروط وام مسکن خبرنگاران

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد با اشاره به پرداخت وام مسکن خبرنگاران گفت: پرداخت این وام با وجود مکاتبات فراوان تاکنون به نتیجه نرسیده و هم‌اکنون منوط به مصوبات شورای پول و اعتبار شده است.
تسنیم: پدارم پاک‌آیین، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،با اشاره به پرداخت وام مسکن خبرنگاران گفت:‌ مصوبه پرداخت وام مسکن به خبرنگاران توسط نمایندگان ویژه رئیس جمهور به تصویب رسیده و لازم‌‌الاجرا است.
وی افزود: در این راستا ما در معاونت مطبوعاتی ارشاد فهرستی از خبرنگاران واجد‌الشرایط را فراهم کرده‌ایم،‌ البته این فهرست بر اساس شرایطی که برای صدور پروانه شغلی لحاظ می‌‌شود، تنظیم نشده است،‌ چرا که این شرایط پیچیده است و امکان ریزش حجم زیادی از خبرنگاران وجود دارد،‌ از این رو در تهیه این لیست تنها به شرایط ابتدایی اکتفا کردیم.
پاک‌آیین گفت: هر خبرنگارای که مشخصات اولیه خود را به درستی درج کرده، گواهی اشتغال به‌ کار وی مورد تأیید باشد و برای وام ثبت نام کرده باشد، در این لیست قرار گرفته است.
وی افزود:‌ این فهرست مفصل و جامع خبرنگاران به بانک مرکزی ارائه شده اما تاکنون اقدامی در این زمینه با وجود مکاتبات فراوان انجام نشده است،‌ بنابراین پرداخت این وام منوط به مصوبات شورای پول و اعتبار است که با ابلاغ این شورا، بانک عامل ملزم به پرداخت است،‌ بنابراین پیگیری از اعضای شورا در دستور کار ما برای روزهای آتی قرار دارد.
کد مطلب: 27925
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *