۰
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰

کاهش دمای پایتخت در روز یکشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران از عصر امروز در تهران و برخی استان‌ها خبر داد و گفت: دمای هوای پایتخت در روز یکشنبه کاهش می یابد.
تسنیم: عبدالرضا امیدوارشهری اظهار داشت: از امروز شنبه، به تناوب بارش باران، گاهی با رعد و برق، تگرگ و وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان و از عصر امروز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، از شدت بیشتری برخوردار است.
وی با بیان اینکه در برخی مناطق این استان‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود، افزود: این وضعیت طی فردا، یکشنبه در استان‌های گیلان و مازندران و از عصر این روز در استان‌های گلستان و خراسان شمالی نیز رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: از عصر امروز و طی فردا، سرعت وزش باد در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد؛ از این رو در برخی نقاط این استان‌ها، خسارت به تاسیسات یا کاهش کیفیت هوا بر اثر گرد و خاک، دور از انتظار نخواهد بود.
وی آسمان تهران را طی امروز، شنبه، ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در سردترین و گرمترین زمان به ۱۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
امیدوارشهری خاطرنشان کرد: برای روز یکشنبه، آسمان تهران ابری، در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق، در اوایل شب نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین فردا شاهد کاهش دمای پایتخت هستیم و حداقل و حداکثر دمای تهران، طی فردا، یکشنبه به ترتیب ۱۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
کد مطلب: 27950
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *