۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰

کابینه استانی ایده کاندیدای پایداری

کاندیدای جبهه پایداری تاکید کرد: رای دولت به برخی افراد که در حاشیه آن قرار دارند و در تمام عمر خود به فکر سفر خارجی و دریافت و اعطای نشان و همچنین تئوری‌پردازی درباره مکاتب اومانیستی هستند، ریخته نمی‌شود.
کامران باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری  درباره کابینه آینده خود و اینکه از چه افرادی تشکیل می‌شود، اظهار داشت: یکی از نکات مثبت دولت نهم این بود که حلقه بسته مدیران را باز کرد و انشاالله دولت یازدهم نیز باید این چرخه را بازتر کند.

کاندیدای جبهه پایداری راه باز شدن حلقه بسته مدیران را استفاده از نیروهای کارآمد، مجرب و متخصص استانی و افرادی دانست که از نزدیک با مشکلات مردم شهر و روستا دست و پنجه نرم می‌کنند و افزود: اکثریت کابینه بنده افراد مجربی خواهند بود که در استان‌ها حضور دارند.

لنکرانی درباره رای‌آوری کاندیدای جریان انحرافی تصریح کرد: در ذهن برخی‌ها توهمی اتفاق افتاده که فکر می‌کنند پشتوانه مردمی قوی دارند؛ هر چند دولت نهم و دهم نسبت به کارگزاران و اصلاحات محبوبیت بیشتری دارد اما این خصوصیات لزوماً نمی‌تواند به فرد دیگری منتقل شود.

کاندیدای جبهه پایداری تاکید کرد: رای دولت به برخی افراد که در حاشیه آن قرار دارند و در تمام عمر خود به فکر سفر خارجی و دریافت و اعطای نشان و همچنین تئوری‌پردازی درباره مکاتب اومانیستی هستند، ریخته نمی‌شود چرا که جنس خصوصیاتی که موجب شده دولت نهم از پشتوانه مردمی برخودار باشد سفر به مناطق محروم، پرکاری و خدمت بی‌منت است و این موضوع با سفر خارجی و دریافت نشان تعارض دارد.
کد مطلب: 28277
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *