۲
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶

احمدی نژاد مناظره های 88 را فراموش کرده، دم از اخلاق می زند

احمدی نژاد در یکی از مناظره های انتخاباتی سال 88
احمدی نژاد در یکی از مناظره های انتخاباتی سال 88
نماینده رشت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال جاری گفت: باید فضای باز سیاسی ایجاد کنیم و اجازه دهیم خود مردم انتخاب کنند.
حسن تامینی در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر، با تاکید بر اینکه مردم به اوج بلوغ سیاسی و انتخاباتی رسیده اند گفت: تنها کاری که در انتخابات آینده باید انجام داد این است که فضایی ایجاد شود تا خود مردم انتخاب کنند. وی با انتقاد از رفتار حامیان دولت و داغ کردن بازار توهین و افترا گفت: متاسفانه آقایان سعی می کنند در فضای آشوب سیاسی که خودشان خلق کرده اند، بازاری درست کنند در حالی که این کالا دیگر خریدار ندارد. نماینده رشت با اشاره به سخنان احمدی نژاد مبنی بر اینکه توهین و افترا کار زشتی است گفت: گمان می کنم احمدی نژاد رفتارهای گذشته خودش را فراموش کرده است. گویا تهمتهایی که در مناظره های سال ۸۸ زده، از یاد برده است. وی گفت: چگونه است که احمدی نژاد صدای برادر رییس مجلس را در جلسه استیضاحی وزیر کار که هیچ ربطی به هم ندارد، پخش می کند و آقای لاریجانی آن را بی اخلاقی و دور از شان نظام اسلامی می داند، و چند روز بعد در بین مردم سخن می گوید و دم از اخلاق می زند. تامینی با یادآوری کلماتی که مقام معظم رهبری در مورد رفتار احمدی نژاد بر زبان آورد گفت: شخص اول نظام اسلامی این رفتار احمدی نژاد را خلاف شرع، اخلاق و بسیاری موارد دیگر دانستند و آنگاه احمدی نژاد با شهامت از اخلاق مداری سخن می گوید.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کسی می تواند کشور را از این شرایط سخت نجات دهد، که ولایت محور باشد و در خط نظام حرکت کند گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دوره اوج بلوغ سیاسی انتخاباتی مردم است و باید فردی را انتخاب کنند که بتواند کشور را از شرایطی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، خارج کند. عضو کمیسیون بهداشت با تاکید بر اینکه فضای انحصار طلبی شکسته شده است گفت: اکنون شرایط به نوعی است که بیشتر مقبولیت و کارآمدی پذیرفته می شود و آن کسی تایید می شود که خدمت بیشتری را برای نظام انجام داده باشد. وی تاکید کرد: دیگر آن فضا از دست رفته که یک نفر صرفا به دلیل اصولگرا یا اصلاح طلب بودن رای بیاورد. نماینده رشت تاکید کرد: در شرایط نامناسب فعلی که همه دنیا علیه ایران موضع می گیرند، باید دید چه کسی بهتر می تواند مدیریت بحران داخلی و خارجی داشته باشد. وی با تاکید براهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: باید از همه گروه ها استفاده کنیم و مشارکت همه را جلب کنیم. تامینی افزود: باید فضایی ایجاد کنیم تا همه نامزدها از همه جناهها بیایند و حرفشان را بزنند تا مردم بتوانند از بین نامزدهای موجود، بهترین را انتخاب کنند. باید در قالب مراسم پرسش و پاسخ، مردم را دعوت کرد تا سوالاتشان را مطرح کنند و جواب بگیرند تا انتخاب هم انتخاب خود مردم باشد. وی با تاکید بر رونق فضای مناظره گفت: باید شرایطی را برای نامزدها فراهم کنیم تا بتوانند به دور از بازی های سیاسی، حرف های خودشان را مقابل ذهن پرسشگر مردم بزنند.
کد مطلب: 28357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *