۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸

تعیین ضوابط احساس تکلیف توسط یک فعال اصول‌گرا

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با اشاره به تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که افراد فاقد صلاحیت ریاست جمهوری نباید احساس تکلیف کنندو وارد عرصه رقابت شوند.
حسین کنعانی  با یادآوری این‌که بیانات مقام معظم رهبری یک راهنما برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان انتخابات است، افزود: مقام معظم رهبری با بیاناتی که در جمع کارگران فرمودند به افرادی که می‌خواهند خود را در معرض انتخاب قرار دهند، تذکر دادند که برای انجام این کار دقت کنند و با یک محاسبه‌ی دقیق از شرایط وارد صحنه شوند.

وی با بیان این‌که تعدد کاندیداها ممکن است به شکسته شدن آرا بیانجامد، افزود: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که افرادی که صلاحیت ندارند، احساس تکلیف بکنند و وارد میدان رقابت انتخاباتی شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ی انتخابات‌های برگزار شده و فعالیت‌هایی که در این انتخابات‌ها صورت گرفته، شاهد بودیم که در این مدت افراد زیادی با طرح مباحثی قصد به تاخیر انداختن برگزاری انتخابات را داشته‌اند که هیچ‌گاه به این نیت خود نرسیدند.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در ادامه با بیان این‌که در انتخابات پیش رو ممکن است قبل از انتخابات فتنه ایجاد شود، تصریح کرد: یک مشکلی که در این انتخابات با آن مواجهیم، بحث تایید صلاحیت کاندیداها است. چنان‌چه افرادی که تا به حال در انتخابات اعلام حضور کرده‌اند و کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌اند تایید صلاحیت شوند، ممکن است بخواهند به بهانه‌ی ردصلاحیت خود، موج‌آفرینی کنند و انتخابات را زیر سوال ببرند که در این صورت ممکن است اتفاقاتی که قبل از انتخابات می‌افتد، منجر به فتنه‌ای دیگر شود.

کنعانی‌مقدم افزود: کاندیداهای این دوره باید توجه داشته باشند که چنان‌چه تایید صلاحیت نشدند با سیاه‌نمایی فضای جامعه را خراب نکنند و سعی کنند که با حضور در انتخابات به عنوان رای دهنده، منجر به آفرینش حماسه سیاسی شوند.

این فعال سیاسی در پایان با اشاره به این‌که امروز در شرایطی قرار داریم که تهدیدها و تحریم‌های بین‌المللی رنگ باخته است، تاکید کرد: در این شرایط قوه مجریه مسوولیت سنگینی دارد؛ چرا که باید به نحوی عمل کند که با استفاده از مکانیزم اقتصاد مقاومتی، دشمن را ناامید کند.
کد مطلب: 28581
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *