۰
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵

حضور ناگهانی حجر بن عدی در تلویزیون

با هدف معرفی بیشتر شخصیت صحابی گرانقدری که به واسطه مقام شامخ و تقوی و اخلاق والایش در منابع اسلامی به "حجرالخیر" و "راهب الاصحاب" معروف است، از روز چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت با قطع موقت سریال "تفنگ سرپر" به مدت ۱۲ شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سریال "حجربن عدی" را پخش خواهیم کرد.
آی‌فیلم از روز چهارشنبه با قطع پخش سریال "تفنگ سرپر" به مدت ۱۲ شب، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران، سریال "حجربن عدی" را به دو زبان فارسی و عربی پخش و در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه و ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز بعد تکرار خواهد کرد.

شبکه آی‌فیلم با اعلام خبر بالا در اطلاعیه‌ای آورده است:

«اَللهُمَ اِنّا نَشکُوا اِلَیکَ فَقَد نَبیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ غَیبَة وَلیِّنا وَ کَثرَة عَدُوِّنا وَ قِلَة عَدَدِنا وَ شِدَّة الفِتنَ بِنا وَ تَظاهُرالزَمانِ عَلَینا

اینک که مدعیان احترام به حقوق بشر به سرکردگی امریکا و صهیونیزم جهانی و با حمایت مزدوران آنها در منطقه با تجهیز و تحمیق تروریست‌های تکفیری در پی ایجاد تفرقه و نابودی امت اسلامی هستند با کمال تاسف شاهد اهانتی هولناک به ساحت "حجر بن عدی" صحابی شهید و جلیل القدر حضرت رسول اکرم (ص) بودیم. مصیبتی که با آتش زدن مقبره صحابی دیگری از جمع یاران شهید پیامبر اکرم (ص) یعنی شخصیت والای جعفر طیار و تهدید به بی‌حرمتی به مقام شامخ زینب کبری (س) امت اسلام را داغدار کرد و در سراسر کشورهای اسلامی با محکومیت شدید علمای بیدار اعم از شیعه و سنی مواجه شد.

اینک ضمن تقدیر از علماء و اندیشمندان امت سرافراز اسلام و با هدف معرفی بیشتر شخصیت صحابی گرانقدری که به واسطه مقام شامخ و تقوی و اخلاق والایش در منابع اسلامی به "حجرالخیر" و "راهب الاصحاب" معروف است، از روز چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت با قطع موقت سریال "تفنگ سرپر" به مدت ۱۲ شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سریال "حجربن عدی" را پخش خواهیم کرد.

بدون شک این گونه رفتارهای وحشیانه و خارج از فرهنگ اسلامی دلیلی واضح بر بطلان فرقه‌های ساخته و پرداخته روباه پیراستعمار است و در جهت مخالف توطئه‌های دشمنان، موجبات تحکیم اتحاد بین مذاهب اسلامی را فراهم خواهد ساخت.»
کد مطلب: 29428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *