۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۴

سمنان، رد صلاحیت 133 داوطلب شورا

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان از رد صلاحیت ۱۳۳ داوطلب حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.
علیرضا خلخالی افزود: این تعداد تنها ۴ درصد کل داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در این استان را تشکیل می‌دهند.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: از ۱۳۳ کاندیدها رد صلاحیت شده در استان سمنان، ۴۲ نفر کاندیدای شورای اسلامی در شهرهای استان و ۹۱ نفر نیز کاندیدای ورود به شوراهای اسلامی در روستاهای این استان بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان همچنین از انصراف ۴۸ نامزد انتخابات شوراها در این استان خبرداد و اظهار کرد: از این تعداد نیز ۱۹ نفر نامزد ورود به شوراهای اسلامی در شهرهای استان و ۲۹ نفر نیز نامزد شورای اسلامی روستایی بوده‌اند.

خلخالی با اشاره به فرصت اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده در این استان خاطرنشان کرد: پس از اعلام رسمی افراد رد صلاحیت شده به فرمانداری شهرستان‌ها، رد صلاحیت شدگان می‌توانند از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه جاری به مدت ۴ روز اعتراض رسمی خود را به مسئولان ذی صلاح ارایه دهند.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: همچنین هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز پس از یک فرصت ۱۰ روزه نظر نهایی خود را اعلام و به اعتراض رد صلاحیت شدگان پاسخ خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به ثبت نام ۲۷۲۲ داوطلب برای حضور در شوراهای اسلامی شهری و روستایی در این استان، اضافه کرد: ۸۷۹ نفر در این استان به عنوان نمایندگان مردم به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان راه ‌می‌یابند که از این تعداد ۱۲۳ نماینده به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهرها و مابقی به عنوان اعضای شوراهای اسلامی روستا انتخاب می‌شوند.
کد مطلب: 29836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *