۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲

هیئت نظارت تاییدشده‌ها را رد خواهد کرد

احتمال اینکه افرادیکه صلاحیتشان در هیات های اجرایی تایید شده است، در بررسی های هیات نظارت رد شوند، وجود دارد.
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای تهران با بیان اینکه کار بررسی اعتراضات رد صلاحیت شدگان در انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از روز گذشته آغاز شده است گفت: احتمال اینکه افرادیکه صلاحیتشان در هیات های اجرایی تایید شده است، در بررسی های هیات نظارت رد شوند، وجود دارد.

ابراهیم نکو در گفتگو با مهر، اظهار داشت: هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از روز گذشته کار بررسی اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت شده را در دستور کار قرار دادند اما تاکنون نظری مبنی بر رد یا تایید کسی نداشته ایم و صرفا یک بررسی اجمالی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نگاه اعضای هیات نظارت در انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران قانونمند است و اگر مشخص شود حقی از کسی تضییع شده، کمک خواهد شد تا این حق برگردد.

نکو گفت: البته در بررسی هایی که خواهیم داشت بی جهت حقی به کسی نمی دهیم و براساس چارچوب و دستورالعمل مربوط به رسیدگی به صلاحیت ها عمل می کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه فضای بسیار خوبی در هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا حاکم است.

نکو تصریح کرد: در بررسی هایی که خواهیم داشت اگر در مورد تایید صلاحیت شدگان به موردی بربخوریم که بر صلاحیت افراد تایید شده اثرگذار باشد، آن را هم بررسی می کنیم بنابراین احتمال اینکه صلاحیت تایید شدگان در هیات های اجرایی هم رد شود هم وجود دارد.
کد مطلب: 29998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *