۳
۲
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کاندیداتوری هاشمی روی بازار طلا تاثیر گذاشت

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

کمترین قیمت سکه و طلا در سال جاری، امروز ثبت شد
روند نزولی قیمت سکه و طلا در بازار تهران شیب ملایمی دارد
روند نزولی قیمت سکه و طلا در بازار تهران شیب ملایمی دارد
با اعلام کاندیداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی، قیمت سکه و طلا در بازار تهران روند نزولی به خود گرفت؛ بطوریکه امروز قیمت سکه و طلا به کمترین حد خود در سال ۱۳۹۲ رسید.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، روز شنبه، بازار در انتظار پایان روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود تا در صورت کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری چهره های شاخص، روند آتی بازار تا حدی مشخص شود. اما با اعلام کاندیداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی که او را به عنوان سیاستمدار معتدل و نوید دهنده ثبات اقتصادی می دانند، بازار سکه و طلا پس از مدتی، رنگی از آرامش به خود گرفت و قیمتها کاهش یافت. روز شنبه هر سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲۶۵۰۰۰۰ ریال معامله می شد که امروز به ۱۲۴۵۰۰۰۰ ریال کاهش یافت. هر سکه بهار آزادی طرح جدید نیز از ۱۳۰۰۰۰۰۰ ریال به ۱۲۸۵۰۰۰۰ ریال کاهش یافت. قیمت نیم سکه و ربع سکه تا این لحظه تقریبا ثابت مانده اما هر گرم طلای ۱۸ عیار، از ۱۲۴۷۰۰۰ ریال به ۱۲۲۱۵۰۰ ریال کاهش یافت. بدین ترتیب امروز کمترین قیمت سکه و طلا در سال جاری در بازار به ثبت رسید. بر اساس خبرها، روند کاهشی قیمتها همچنان ادامه دارد که به گفته آگاهان بازار، این امر حاصل رسیدن بوی ثبات به بازار حساس طلا است.
کد مطلب: 29849
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سانی
بازار سکه و ارز که تو این چند وقت اخیر روند نزولی قیمت جهانی داشته چه ربطی به هاشمی داره. یک نفر بعد از ظهر میره وزارت کشور برا ثبت نام چه ربطی به بازار سکه و ارز داره . من لیسانس اقتصاد دارم و می دونم مولفه های اقتصاد چیه........ تو رو خدا هر چیزی رو به اسم روشن فکری بلغور نکنید.........وجدان داشته باشید و نظر من رو بذارید
جواد
منم لیسانس اقتصاد ندارم ولی ربطشو نفمیدم
وجدان داشته باشید و نظر من رو هم بذارید
ف
عالی بود