۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱

ابتکار: پارازیت و آلودگی هوا دلیل رد صلاحیتم بوده، عضو هیچ حزبی نیستم

معصومه ابتكار عضو شورای شهر تهران دليل رد صلاحيت خود در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر را عدم التزام به اسلام عنوان كرد و گفت: موارد ديگري هم در نامه ارسال شده وجود دارد مثل عضويت در گروهها و برخي احزاب سياسی.
معصومه ابتكار در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دلايل رد صلاحيتش توسط هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي گفت: در طول اين سالها فريادهاي من براي كاهش بنزن در هوا، كاهش آلودگي هواي تهران و جلوگيري از توسعه پارازيتها و تاثير آن بر محيط زيست شهري و سلامت شهروندان بود و براي تمامي اين اقدامات مصوبه شوراي شهر هم داشتيم و نظر جمعي بوده است.

وي افزود: در نامه اي كه به من ارسال شده موارد زيادي براي رد صلاحيتم وجود دارد. مهمترين آنها عدم التزام به اسلام و عضويت در گروهها و برخي احزاب است. الحمد لله از زماني كه چشم در سياست باز كردم براي آرمانهاي انقلاب ايستاده ام و يك بار پرونده تخلفاتي نداشتم. هيچ وقت عضو گروه و حزبي نبوده ام. تنها عضو يك فعاليت مردمي به نام دانشجويان انقلابي پيرو خط امام هستم. فكر كنم عضويتم در اين گروه و دفاعم از محيط زيست من را متهم به اين دلايل رد صلاحيت كرده است.

اين عضو شوراي شهر اظهار داشت: من دارم چوب حرفهايم در شوراي شهر و عملكردم در دفاع از محيط زيست شهري را مي خورم. در شرایطی که مقام معظم رهبري فرمودند بايد تمام سلايق در انتخابات شركت كنند نمي دانم چرا اينگونه رفتار شده است.
کد مطلب: 29979
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *