۰
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۷

هادی ساعی: رد صلاحیتم سو تفاهم بوده، قوانین نقص دارند

مطمئن هستم که رد صلاحیت بسیاری از این افراد سوءتفاهمی بوده است که حل می شود چراکه اصلاح طلبان جناحی هستند که در کشور به رسمیت شناخته شده و تایید شده اند.
هادی ساعی با اشاره به اینکه مشکل رد صلاحیتم در انتخابات شوراها حل شده است درباره رد صلاحیت اصلاح طلبان در انتخابات آتی شوراها گفت:‌ خیلی از این رد صلاحیت ها سوءتفاهم است که حل می شود.

هادی ساعی در گفت وگو با ایلنا با اشاره به رد صلاحیتش توسط هیات اجرایی ستاد انتخابات شوراها با تاکید براینکه مشکلات حل شده است افزود:‌ علت رد صلاحیت من به دلیل تعدد سفرهای خارجی آن هم در همراهی با تیم ملی تکواندو بوده و به جز این مورد بند دیگری برای رد صلاحیت من نبوده است و من در موارد چهارگانه اشکالی نداشتم.

وی گفت: دو ماه پیش سفری به آمریکا داشتم که برای حضورم در آمریکا ویزا گرفتم و این به معنای این است که من گرین کارت این کشور را نداشتم.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در مدت زمان کوتاه نمی توان صلاحیت ها را به خوبی بررسی کرد گفت: مشکل من حل شده است اما نمی دانم چگونه می شود که جانباز یا روحانی را نیز رد صلاحیت کرده اند.

ساعی که قرار است در لیست اصلاح طلبان در دور چهارم شوراها حضور یابد درباره رد صلاحیت بسیاری از اصلاح طلبان داوطلب دور چهارم شوراها گفت:‌ قوانین بررسی صلاحیت نقص دارد و باید اصلاح شود. من مطمئن هستم که رد صلاحیت بسیاری از این افراد سوءتفاهمی بوده است که حل می شود چراکه اصلاح طلبان جناحی هستند که به رسمیت در کشور شناخته شده و تایید شده اند.
کد مطلب: 30076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *