۰
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸

شمقدری: به اسپیلبرگ سفارش فرهادی را می‌کنم

معاون سينمايي وزير ارشاد گفت: اين بار نياز به لابي نيست و به اسپيلبرگ مي‌گوييم نخل طلاي کن را به اصغر فرهادي براي گذشته اهدا کند!
به گزارش هنرآنلاین، جواد شمقدري در خصوص موفقيت فيلم فرهادي در کن گفت: من اميدوارم اين فيلم آن گونه شايسته است مورد توجه قرار بگيرد.

او ادامه داد: به فرهادي دستمريزاد مي گويم، فيلمش را بسيار دوست داشتم و برايم ارزشمند است که دچار از هم گسيختگي فرهنگي نشده است و فيلمي صد درصد ايراني با احترام به کشورمان ساخته است، ايشان افتخار کشور ما در عرصه فيلمسازي هستند.

شمقدري درباره منحل شدن جشنواره ياس که اين روزها بعد از استعفاي دبيرش "عباسيان" نقل محافل سينمايي است گفت: حضور اين جشنواره مهم است و نبايد مهم بودنش را ناديده گرفت اما بايد بگويم زمان برگزاري اش با توجه به برگزاري انتخابات در کشورمان مناسب نبود، بنابراين تصميم را گرفتيم تا اطلاع ثانوي جشنواره ياس برگزار نشود.

معاون سينمايي ارشاد در خصوص استعفاي عباسيان گفت: متاسفانه براي مطبوعات اين سئوال پيش آمده است که آيا آقاي عباسيان قبلا استعفا داده بودند يا به يک باره تصميم به ترک سمتشان گرفتند؟ در خصوص همه اين سئوال ها بايد بگويم در کليت ماجرا هيچ تاثيري ندارد خبر واقعي اين است که ايشان ديگر در سمت قبلي خود مشغول کار نيستند.

شمقدري درباره لابي کردنش براي گرفتن نخل طلا گفت: نيازي به لابي نيست با اسپيلبرگ صحبت مي کنيم و او نخل طلا را به آقاي فرهادي اهدا مي کند!
کد مطلب: 30985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *