۰
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۳

رویترز: هک شدیم!

پس از آنکه «رویترز» شب گذشته از مرگ وزیر خارجه عربستان خبر داد و پس از مدتی این خبر را حذف کرد، این خبرگزاری امروز مدعی شد خبر منتشره دروغ بوده و این پایگاه خبری مورد حمله هکرها قرار گرفته است.
به نقل از روزنامه گاردین، خبرگزاری رویترز شب گذشته خبری منتشر کرد مبنی بر مرگ «سعودالفیصل» وزیر خارجه عربستان، و پس از چند دقیقه اقدام به حذف این خبر کرد.

این خبر که با بازتاب وسیعی در رسانه‌های جهان روبرو شد، نهایتا عربستان را وادار به واکنش کرد. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) امروز در واکنش به این خبر در یک جمله به نقل از یک مقام مسئول در وزارت خارجه که هویت وی را اعلام نکرد، نوشت که سعود الفیصل خوب است و حال او رو به بهبودی است.

به نظر می‌رسد بازتاب این خبر و واکنش عربستان، رویترز را تحت فشار قرار داده و این خبرگزاری انگلیس را وادار به انتشار بیانیه‌ای کرده است. رویترز در بیانیه‌ای که در سایت خود منتشر کرده، مدعی شده است که سایت این خبرگزاری مورد حمله هکرها قرار گرفته است.

این سومین بار در ۲ هفته گذشته است که رویترز مدعی می‌شود، مورد حمله قرار گرفته و اخباری نادرست بر روی پایگاه اینترنتی‌اش قرار گرفته است.
کد مطلب: 3128
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *