۱۱
۳
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۲
نتیجه نظرسنجی پایگاه خبری فریادگر

73 درصد، جلیلی را کاندیدای دولت می دانند

تبلیغات جلیلی با تبلیغات انتخاباتی گذشته احمدی نژاد شباهت فراوانی دارد
تبلیغات جلیلی با تبلیغات انتخاباتی گذشته احمدی نژاد شباهت فراوانی دارد
نظرسنجی پایگاه خبری فریادگر نشان می دهد ۷۳ درصد معتقدند سعید جلیلی کاندیدای اصلی دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در این نظرسنجی که به مدت یک هفته در این پایگاه خبری قرار گرفت، اغلب پاسخگویان، جلیلی را گزینه دولت نامیدند و تنها ۲۷ درصد معتقد بودند جلیلی، گزینه دولت نیست. هرچند قضاوت درباره این موضوع چندان راحت نیست اما پس از رد صلاحیت مشایی که با توجه به حمایت محمود احمدی نژاد گزینه اصلی دولت به نظر می رسید و انصراف سایر نزدیکان دولت، بر خلاف انتظار برخی، مشایی و احمدی نژاد مشی سکوت را در پیش گرفتند. در همین حال، گمانه زنی هایی در مورد نزدیکی جلیلی با احمدی نژاد صورت گرفت؛ ضمن اینکه مواضع جلیلی نیز بسیار نزدیک به مواضع احمدی نژاد است؛ بطوریکه علی باقری یار نزدیک جلیلی که از او به مثابه مشایی دیگری در دولت جلیلی یاد می کنند در سخنرانی هفته گذشته خود به حمایت از طرح هولوکاست پرداخت و جلیلی نیز در برنامه های تلویزیونی و سخنرانی های خود همان مواضعی را در مورد موضوعات داخلی و خارجی اتخاذ کرد که پیش از این احمدی نژاد نشان داده بود. از سوی دیگر، تاکید بر ویژگیهای شخصی احمدی نژاد در مورد جلیلی نیز تکرار شده که بر اساس اطلاعات رسیده، در فیلم تبلیغاتی جلیلی نیز توجه به فقرا و رفتن به منزل روستاییان مورد توجه کارگردان فیلم قرار گرفته است. چنین مواردی این شائبه را ایجاد کرده که تبلیغات احمدی نژاد برای مشایی برای رد گم کردن بوده و او به طور پنهان از جلیلی حمایت خواهد کرد. البته مواردی برای نقض این نظر هم وجود دارد اما فعلا افکار عمومی بیشتر بر این نظر پافشاری می کنند که جلیلی گزینه دولت برای انتخابات آتی است.
کد مطلب: 32176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


یک مخاطب
نتیجه نظر سنجی به نظر من کاملاً درست است ، وقتی 73 درصد از جمعی این نظر را دارن ، قطعاً نشانه هایی که ثابت میکند جلیلی کاندیدای دولت است ، خیلی بیشتر است ... حالا تا چند روز دیگه خیلی چیزها معلوم می شود
مدافع
شاید همه مردم اشتباه کنند رای اکثریت در این موارد دلیل نمی شود.
مدافع
من موندم سایت شما مطالبی که میزاره و جلیلی رو می کوبه همه اش قیاس مع الفارغه.
برید یکم منطق بخونید تا اونایی که منطق می دونند به شما نخندند.اخه داری مشایی رو با باقری مقایشه می کنید.!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم عاقل سایت شما رو بیشتر طرفدارای اصلاحات میان بازدید میکنن.خب طبیعیه که بگن جلیلی نامزد دولته.چون خیلیا نسبت به ایشون عقده دارن و نمیخوان رای بیاره ( البته نظر مردم در روز انتخابات کاملا محترمه)
خب اگه توی یه سایت اصول گرا بگن جلیلی نماینده دولته خدا وکیلی به نظر خودت چی میشه؟؟؟
چرا اینقد یه طرفه قضاوت میکنی برادر من؟؟ چرا بیشتر مطالعات نمیکنی؟؟؟
یا مطالعه نمیکنی یا از روی عمد (خدایی نکرده ) این حرفا رو میزنی.خدا به راه راست هدایتمون کنه.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتی وقتی مشایی تایید صلاحیت نشد راهپیمایی توی خیابونا راه بندازن و همه چیو نابود کنن؟؟؟
اگه سکوت کنن و به قانون تمکین کنن میگی سکوتشون معنی داره اگه اعتراض کنن میگی چرا به قانون عمل نمیکنن.آخه این همه حسادت چرا ؟؟؟
سعیدی
چه ربطی داره ؟ کجای این مطلب اینو گفته ؟ این مشخصه که احمدی نژاد با کلی هیاهو قصد داشت همه فکر کنن که هیچ جوری از ردصلاحیت مشایی کوتاه نمیآد ، ولی در عمل معلوم شد که اونها همش بازی بود که نهایتاً جلیلی رو بیارن سر کار ...
Iran, Islamic Republic of
خب مدرکت چیه که این حرفو میزنی آقای سعیدی؟؟
از روی هوا حرف نزنی..اگه مدرک داری رو کن..وگرنه بگو نظرم در حد احتمال پایینه
ایران
فقط تو سایت خودتون که سایت اصلاح طلبان هست 73% عالیه طرف داری از دولت
علی
جلیلی در واقع احمدی نژاد است با یه مقدار دز بیشتر از الان به ایشان تبریک می گم انتخابات از پیش برده شونو
ج
Iran, Islamic Republic of
جليلي اگر خود احمدي نژاد باشه هم باز بد نيست.چون همه شاهدن و حتي تلويزيون هم نشون داد که مقام معظم رهبري تا شهريور 91 در همه سخنراني هاش از دولت 9 و10 حمايت کرده.بعدشم...احمدي نژاد تا پاييز 91 هيچ اشکالي تو دولتش نبود.ازاون موقع دلار رفت بالا و همه باهاش بد شدن که خدمت هاش رو فراموش کردن:سهميه بندي بنزين...مسکن مهر...حتي اواسط دوره احمدي نژاد ارزوني هم شد خونه ما 60 ميليون بود و يکماه بعد شد 40 ميليون اتفاقا اوج ارزوني خونه دوره احمدي نژاد بود
جوادیان
باشه ... تو راست میگی ، ما همه نمیفهمیم که اوضاع مملکت چطوریه و چی به سرمون اومده ، شما که میگی اوضاع خوب بوده ، ما دیگه مطمئن میشیم که همه چی توپه توپه !!!!!!!