۳
۴
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۲
با تاکید بر ضرورت اجماع اصلاح طلبان انجام شد:

نظر سنجی سراسری حزب مردم‌ سالاری بین عارف و روحانی

نظر سنجی سراسری حزب مردم‌ سالاری بین عارف و روحانی
رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم‌سالاری با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تقریبا همه اصلاح‌طلبان به دغدغه یکسال گذشته حزب مردم‌سالاری و طرح «مناسک» برای جلوگیری از تجربه تلخ سال 84 پی‌برده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، میرزابابا مطهری‌نژاد اظهار کرد: متاسفانه صلاحیت دبیرکل حزب مردم‌سالاری با وجود آنکه نامزد اختصاصی ۱۸ حزب رسمی و قانونی کشور بود احراز نشد؛ در نتیجه شورای مرکزی این حزب در تاریخ سوم خرداد در یک نشست پنج ساعته بر ضرورت اجماع بین آقایان حسن روحانی و محمدرضا عارف تصمیم‌گیری و تاکید کرد و پس از صدور بیانیه رسمی این حزب، اقدامات گسترده‌ای برای ایجاد ائتلاف سامان داد و حتی از آقایان هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی درخواست شد در این جهت پادرمیانی کنند.
وی افزود: هرچند یک کمیته هفت نفری به عنوان مشاوران آقای خاتمی اعلام کرده‌اند و می‌خواهند نظرسنجی کنند اما هیچ‌یک از آقایان به عنوان احزاب اصلاح‌طلب در آنجا حضور ندارند. بنابراین نه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نه جبهه اصلاح‌طلبان ایران هیچکدام برای نظرسنجی هیچ اقدامی نکردند ضمن آنکه حزب مردم سالاری تنها حزب اصلاح طلبی است که در تمامی استانها و در سراسر کشور دفتر فعال دارد به همین خاطر بر اساس دستورالعمل دبیرکل حزب مردم‌سالاری از تاریخ ۱۵ خرداد یک نظرسنجی کاملا علمی و بی‌طرفانه در هر استان بین حداقل ۱۰۰۰ و حداکثر ۵۰۰۰ نفر متناسب با جمعیت آن استان به صورت خوشه‌ای در سراسر کشور از سوی دفاتر حزب مردم سالاری صورت گرفته است که قرار است نتایج آن حداکثر تا فردا مشخص شود.
عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری با اعلام اینکه "این حزب همچنان بر ضرورت اجماع تاکید دارد"، گفت: سازوکار نظرسنجی یکی از پیشنهادهای سه‌گانه ما بوده است؛ بنابراین امیدواریم که دو نامزد به نتایج این نظرسنجی پایبند باشند و اجماع حاصل شود در غیر اینصورت ممکن است حزب مردم‌سالاری بر اساس نظرسنجی تصمیم‌گیری نهایی کند که بعدا اعلام خواهد شد.
در همین باره اعلام نظر سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ایران مبنی براینکه " منتظر نظرسنجی علمی میان عارف و روحانی هستیم " را اینجا بخوانید.
کد مطلب: 32892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


زنده باد اصلاحات
آتوسا
United States
جان و تنم فدای اصلاحات
باباشما کجای کارید اگربنا به رآی باشد این مردمی که می بینم اصلاحات 90%پیروزانتخابات درمرحله اول است اگرهم به دوردوم کشیده شود بین روحانی وعارف خواهد بود