۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۰

توافق آرسنال و بارسلونا

باشگاه آرسنال انگلیس روز شنبه اعلام کرد این باشگاه پیشنهاد باشگاه بارسلونا اسپانیا را برای انتقال الکساندر سانگ Alexandre Song ملی پوش کامرونی این تیم پذیرفته است و وی روز یکشنبه برای معاینات پزشکی به بارسلون می رود.
این بازیکن بیست و پنج ساله هنوز سه سال دیگر با تیم انگلیسی قرارداد دارد، اما پیشنهاد مالی باشگاه بارسلونا را پذیرفته است. بر اساس بیانیه باشگاه اسپانیایی مبلغ این قرارداد نوزده میلیون یورو برآورد می شود.
باشگاه کاتالانی تصریح کرد :«این بازیکن قراردادی برای پنج فصل با مبلغ هشتاد میلیون یورو برای جدایی زود هنگام از آرسنال امضاء خواهد کرد. »
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، سانگ که جزو بازیکنان کلیدی فصل قبل توپچی ها بود انتظار می رود دومین فروش مهم این باشگاه در این هفته باشد.پیش از این روبین فان پرسی مهاجم مطرح این باشگاه لندنی به باشگاه منچستر یونایتد پیوسته بود.
احتمال دارد آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال، نوری شاهین بازیکن خط میانی تیم فوتبال رئال مادرید را برای پر کردن جای خالی سانگ به خدمت گیرد.
هافبک کامرونی هفت فصل را در تیم آرسنال سپری کرد. او که به عنوان بازیکنی نوجوان از باشگاه باستیا به آرسنال ملحق شد در دویست و چهار مسابقه برای تیم لندنی به میدان رفت و ده گل نیز به ثمر رساند.
آرسنال همچنین اولین بازی خود در لیگ برتر را با تساوی نا امید کننده صفر بر صفر مقابل ساندرلند به اتمام رساند.
کد مطلب: 3432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *