۰
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۴

گواردیولا: توپ طلای فیفا حق ریبری است

سرمربی باواریایی‌ها اعتراف کرد شاگرد فرانسوی خود را بیش از دیگر نامزدهای کسب توپ طلای فیفا سزاوار دریافت مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال می‌داند.
گواردیولا: توپ طلای فیفا حق ریبری است
پپ گواردیولا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص مقایسه میان شانس فرانک ریبری و لیونل مسی برای کسب توپ طلای فیفا اظهار داشت: ما مدت‌ها است که داریم درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. فرانک فصل گذشته کارهای باورنکردنی انجام داد.عملکرد او در طول دوران بازی‌اش باورنکردنی است.

وی افزود: امسال او یکی از کسانی است که سبب شده ما صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا باشیم. مطمئناً دیگر نامزدها هم خوب کار کرده‌اند اما کاری که فرانک انجام داد خاص‌تر بود. طبیعتاً او لیاقت کسب توپ طلا را دارد اما مهم‌ترین چیز این است که او از بازی‌های خود در فصل گذشته و فصل جاری راضی است.

گواردیولا ادامه داد: مطمئنم فرانک چه توپ طلا را ببرد، چه آن را از دست بدهد تفاوتی در عملکرد و زندگی‌اش به وجود نخواهد آمد و نظر ما هم نسبت به او عوض نمی‌شود. او و تیمش سال گذشته به همراه یوپ هاینکس همه جام‌ها را برده‌اند و مسلماً وی سزاوار کسب توپ طلا است اما سایر نامزدها از جمله لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان هم فوق‌العاده بوده‌اند.

سرمربی بایرن مونیخ تصریح کرد: باز هم می‌گویم عملکرد ریبری در فصل گذشته حیرت‌آور بود.
کد مطلب: 35996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *