۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۸

گواردیولا: می‌خواهیم اولین تیم صعود کرده ۱۸ امتیازی در تاریخ بایرن مونیخ باشیم

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تاکید کرد با وجود مسجل شدن صعود تیمش و محتمل بودن راه‌یابی آن به یک هشتم نهایی به عنوان تیم نخست گروه خود، مردان او برای کسب پیروزی برابر منچسترسیتی به میدان خواهند رفت.
گواردیولا: می‌خواهیم اولین تیم صعود کرده ۱۸ امتیازی در تاریخ بایرن مونیخ باشیم
در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) بایرن مونیخ در شرایطی میزبان منچسترسیتی است که با تساوی در این بازی هم می‌تواند جایگاه خود به عنوان صدرنشین گروه D را تثبیت کند و حتی شکست با کمتر از ۳ گل خورده هم باواریایی‌ها را به عنوان فاتح گروه به مرحله یک هشتم نهایی می‌فرستد.

مردان پپ گواردیولا تا پیش از این تمام بازی‌های خود را برده‌اند اما سرمربی اسپانیایی این تیم می‌گوید تیمش می‌خواهد با کسب حداکثر امتیازات راهی مرحله بعد شود.

گواردیولا اظهار داشت: من به این تیم بایرن مونیخ فوق‌العاده اطمینان دارم اما بازی امشب بازی خطرناکی است. سیتی بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد.

گواردیولای ۴۲ ساله ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم و با کسب ۶ پیروزی متوالی از این مرحله صعود کنیم. اگر همانطور که امروز در تمرینات کار کردیم بازی کنیم، شانس زیادی برای رسیدن به هدف‌مان داریم. می‌خواهیم با بردن این بازی اولین تیم در تاریخ بایرن مونیخ باشیم که با کسب ۱۸ امتیاز به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند. مطمئناً تیم ما هنوز هم جای پیشرفت دارد به خصوص که هنوز ما گاهی اوقات به آسانی توپ را از دست می‌دهیم.

بایرن مونیخ امشب در شرایطی میزبان سیتی است که می‌تواند کاپیتان خود، فیلیپ لام را به ترکیبش برگرداند هرچند هنوز وضعیت ماریو گوتسه، هافبک هجومی آلمانی این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد مطلب: 36077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *