۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۴

بازیکن ایرانی‌الاصل اف سی توکیو زیر ذره‌بین کی‌روش

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در نظر دارد عملکرد بازیکنی ایرانی الاصل شاغل در لیگ ژاپن را زیر نظر گرفته و در صورت امکان او را به جمع شاگردان خود اضافه کند.
بازیکن ایرانی‌الاصل اف سی توکیو زیر ذره‌بین کی‌روش
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در پایان نشست خبری‌اش که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد،‌ از برنامه خود برای زیر نظر گرفتن یک بازیکن ایرانی‌الاصل که در لیگ حرفه‌ای ژاپن بازی می‌کند، خبر داد.

آریا جسورو هاسه‌گاوا، نام بازیکنی است که کی‌روش قصد دارد عملکردش را زیر نظر بگیرد و در صورت رضایت از شرایط این بازیکن، جهت آوردن وی به تیم ملی ایران تلاش کند.

هاسه‌گاوا ۲۵ ساله که متولد شهر سایتامای ژاپن است پدری ایرانی و مادری ژاپنی دارد که اکنون در تیم اف سی توکیوی ژاپن بازی می‌کند. او دوران بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با تیم جوانان ساکادو دیپلمات آغاز کرد و ۲ سال در این تیم توپ زد. وی در سال ۲۰۰۴ به تیم جوانان یوکوهاما مارینوس پیوست و پس از ۲ سال بازی در آن به تیم بزرگسالان یوکوهاما راه پیدا کرد.

هاسه‌گاوا که در پست هافبک بازی می‌کند، در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای یوکوهاما ۷۱ بازی انجام داد و ۴ گل هم به ثمر رساند. او سال ۲۰۱۲ به تیم اف سی توکو ملحق شد. آریا جسورو در ۵۷ بازی که برای این تیم انجام داده، ۸ گل به ثمر رسانده است.

آریا جسورو هاسه‌گاوا همچنین در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ سه بار هم تجربه پوشیدن تیم زیر ۲۰ سال ژاپن را داشته و در این ۳ بازی یک گل به ثمر رسانده است.

او در فصل اخیر جی‌لیگ که به تازگی به پایان رسیده به همراه اف سی توکیو به عنوان بهتر از هشتمی دست پیدا نکرد، هرچند در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ توانست عنوان بازیکن ماه فوتبال ژاپن را از آن خود کند.
کد مطلب: 36239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *