۰
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۹

جریمه ۳برابری ثروتمندان یارانه‌بگیر

کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز به دولت پیشنهاد کرد که یارانه افرادی که درآمد سالانه‌شان بالای ۲۰ میلیون تومان می‌باشد، حذف شود و ثروتمندانی که یارانه می‌گیرند، ۳ برابر یارانه دریافتی جریمه شوند.
کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۳ در جلسه عصر امروز مصوباتی را درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی در سال ۹۳ داشت که براساس آن یارانه ثروتمندان در سال آینده قطع خواهد شد.

علی‌محمد احمدی عضو کمیسیون تلفیق در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: کمیسیون تلفیق مصوب کرد که یارانه نقدی از سال آینده براساس خوداظهاری به افراد نیازمند پرداخت شود.

وی با بیان اینکه از سال آینده کف درآمد برای مشمولان دریافت یارانه نقدی انتخاب خواهد شد، افزود: بنا شده که دولت از سال آینده یارانه افرادی را که درآمد بالاتر از کف تعیین شده دارند، قطع کند.

این عضو کمیسیون تلفیق ادامه داد: دولت باید شناسایی دهک‌های درآمدی را از سال آینده به‌صورت جدی انجام دهد و یارانه افراد ثروتمند را قطع کند؛ آن‌طور که در تلفیق مصوب کردیم یارانه افرادی که درآمد سالیانه آنها بیش از ۲۰ میلیون تومان است باید قطع شود.

احمدی همچنین گفت: هنوز کف درآمدی مشخص نشده اما به‌طور حتم یارانه افرادی که درآمد سالیانه آنها بالاتر از ۲۰ میلیون یا ۱۵ میلیون تومان است، قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین شرایطی را در نظر گرفتیم تا اگر افراد ثروتمند با درج غلط اطلاعات‌شان مانند افراد کم‌درآمد یارانه دریافت می‌کنند جریمه شوند به‌گونه‌ای که اگر ثروتمندی یارانه دریافت کند ۳ برابر یارانه دریافتی را باید به دولت پرداخت کند.

منبع: تسنیم
کد مطلب: 36893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *