۰
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۸

تقدیر از جانی دپ در مراسم اهدای جوایز انجمن گریم آمریکا

انجمن هنر گریم آمریکا در مراسم سالانه اهدای جوایز خود از جانی دپ تجلیل می‌کند.
تقدیر از جانی دپ در مراسم اهدای جوایز انجمن گریم آمریکا
به نقل از در پ، جانی دپ بازیگر «تکاور تنها» ۱۵ فوریه در مراسم اهدای جوایز انجمن هنر گریم آمریکا، جایزه تازه تاسیس هنرمند را دریافت می کند.

جانی دپ که برای ایفای نقش های پرمخاطبی که نیاز به خلق تصویر جدیدی از یک فرد داشت شناخته شده به همین دلیل این جایزه را دریافت می کند. او که اولین بار در دهه ۱۹۹۰ با ایفای نقش در فیلم «ادوارد دست قیچی» و آخرین بار با ایفای نقش کلاهدوز در سال ۲۰۱۲ در فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» در قالب چنین شخصیت هایی فرو رفت، اولین هنرمندی است که این جایزه را می‌گیرد.

این جایزه توسط مسئول گریم وی یعنی جوئل هارول که در فیلم هایی چون «تکاور تنها»، «سایه های تاریک» ،«خاطرات رام» و «دزدهای کاراییب» با او همراه بود، به وی اهدا می شود.

این انجمن اعلام کرد جانی دپ انتخابی فوق العاده برای دریافت اولین جایزه هنرمند است. سوزان کابرال ابرت رییس این انجمن با صدرو اعلامیه ای افزود: او احتمالا بیش از هر بازیگر دیگری از مهارت ها و توانایی هایی که توسط اعضای انجمن ما ایجاد می شود استفاده کرده و شخصیت هایی را که لازم بوده، تصویر کرده است.

جانی دپ در فیلم اکشن علمی-تخیلی والی فیستر با عنوان «برتری» و در فانتزی کمدی راب مارشال با عنوان «درمیان جنگل» بازی کرده که هنوز اکران نشده اند. در هر دوی این فیلم ها هارلو مسئولیت گریم وی را برعهده داشته است.
کد مطلب: 36919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *