۰
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۱

ارژنگ امیرفضلی به کیارستمی شب‌بخیر می‌گوید

ارژنگ امیرفضلی با اشاره به بازی در نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» به کارگردانی علی احمدی از اجرای این اثر نمایشی که مضمونی درباره تئاتر دارد از 15 بهمن ماه در کافه تریای سالن اصلی تئاترشهر خبر داد.
ارژنگ امیرفضلی به کیارستمی شب‌بخیر می‌گوید
ارژنگ امیرفضلی بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت اخیرش در عرصه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: قرار است از ۱۵ بهمن ماه و بعد از پایان جشنواره تئاتر فجر در نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» به کارگردانی علی احمدی به ایفای نقش بپردازم. این نمایش نوشته فرهاد نقدعلی است و من و خسرو احمدی در آن بازی می کنیم.

وی درباره مضمون این اثر نمایشی توضیح داد: این نمایش درباره دو بازیگر تئاتر است که در کافه ای با یکدیگر قرار می گذارند. در واقع متن نمایشنامه بر اساس اجرا در یک کافه نوشته شده است بنابراین اگر هم قرار بود به جای اجرا در کافه تریای سالن اصلی این نمایش را در یک تالار نمایشی اجرا کنیم باید دکور یک کافه تریا برای نمایش طراحی می شد.

امیرفضلی متذکر شد: در اجرای این نمایش محیطی به متن نمایشنامه وفادار بودیم اما در تمرین ها بر اساس ویژگی های بازیگران زیر نظر کارگردان مواردی به کار اضافه شده است.

بازیگر فیلم «اخراجی ها» درباره کم کاری اش در تئاتر عنون کرد: من معمولا سعی می کنم سالی یک تئاتر کار کنم. سال گذشته هم قرار بود در نمایشی به کارگردانی منیژه محامدی در تالار چهارسو به صحنه بروم که متاسفانه کار برای اجرا دچار ممیزی شد و با وجود دو ماه و نیم تمرین نتوانستیم به صحنه برویم.

نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» با ایفای نقش خسرو احمدی و ارژنگ امیرفضلی و کارگردانی علی احمدی، پس از اتمام جشنواره تئاتر فجر از ۱۵ بهمن ماه در کافه تریای اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.

عوامل این اثر نمایشی ۴۰ دقیقه‌ای عبارتند از نسیم تقی‌پور‌ طراح لباس و صحنه‌آرا، سجاد باقری دستیار کارگردان، امیر خدامی عکاس، سجاد میرمعینی طراح پوستر و بروشور.
کد مطلب: 37043
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *