۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶
رضاداد

از اظهارات حاشیه‌ساز افتتاحیه فجر خشنود نیستیم

از اظهارات حاشیه‌ساز افتتاحیه فجر خشنود نیستیم

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار نظرهای حاشیه‌ساز دو سینماگر در مراسم افتتاحیه را بدون هیچ هماهنگی با جریان رسمی جشنواره و سازمان سینمایی دانست و گفت: ما به هیچ فردی هیچ سفارشی و یا توصیه‌ای برای این امر ندادیم و از طرح مطالبی این چنین خشنود هم نیستیم.

علیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که امروز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه سومین روز برپایی خود را در پشت سر می‌گذارد درباره نام بردن از برخی بازیگران دوران پهلوی در مراسم افتتاحیه فجر به خبرنگار مهر گفت: اظهارنظر برخی افراد در مراسم افتتاحیه جشنواره به هیچ عنوان موضع سازمان سینمایی و یا دبیرخانه جشنواره فیلم فجر نیست و ما به هیچ فردی هیچ سفارشی و یا توصیه‌ای برای این امر ندادیم و از طرح مطالبی این چنین خشنود هم نیستیم.

وی حرف های مطرح در مراسم افتتاحیه را موضع سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر ندانست و گفت: همانطور که حجت الله ایوبی بعد از پایان مراسم افتتاحیه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در برنامه تلویزیونی «هفت» گفت، آنچه در آیین افتتاحیه روی صحنه تالار وحدت مطرح شد به هیچ عنوان موضع سازمان سینمایی نیست.

رضاداد در ادامه افزود: از همین رو هیچ فردی هیچ سفارشی از جشنواره نگرفته است و هماهنگی هم درباره اظهارنظرهایی از این دست با ستاد برگزاری جشنواره و خود من به عنوان دبیر این رویداد سینمایی انجام نشده بود.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر متذکر شد: به همین دلیل آنچه عنوان شد تنها یک اظهارنظر شخصی بوده است و انتساب این سخنان به سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر نسبتی غیرقابل قبول و دور از شان جشنواره فیلم فجر است همچنین انتساب آن به مسئولان خلاف واقع است.

رضاداد در پایان خاطرنشان کرد: اظهارنظرهای شخصی از سوی برخی جایزه‌دهندگان یا برگزیدگان الزاما منطبق با اهداف و دیدگاه‌های سازمان سینمایی نبوده و متاسفانه گاهی حاشیه‌ساز هم می‌شود.
کد مطلب: 37060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *