۱
۰
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۲

احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید

به مناسبت بیست سالگی شبکه سه آثار برگزیده این شبکه توسط چهره‌هایی چون فریدون جیرانی، حمید نعمت‌الله، احمد امینی، داریوش فرهنگ، پیمان قاسم‌خانی و ... انتخاب می‌شوند.
احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید
برنامه «سه‌ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از شنبه ۱۰ اسفند روی آنتن می‌رود.

این برنامه به مناسبت بیست سالگی شبکه سه توسط احسان علیخانی تهیه و تولید شده و از ۱۰ اسفند به مدت هفت شب روی آنتن این شبکه می‌رود.

قرار است در این برنامه عملکرد بیست ساله شبکه سه مورد ارزیابی قرار بگیرد و این در حالی است که ۴۰ داور از طیف‌های متفاوت تمام آثار این شبکه در طول این ۲۰ سال را در حوزه های مختلف اعم از «بهترین مجری غیر ورزشی، بهترین مجری ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی» تحلیل و داوری کردند و در نهایت با انتخاب آنها در هر هفت حوزه، ۱۰ انتخاب نهایی صورت گرفت.

اما مرحله اصلی نظرسنجی پیامکی مردمی است که در طول هفت شب پخش برنامه « سه ستاره» مردم منتخبین را از میان آن ۱۰ گزینه در هر حوزه مشخص خواهند کرد.

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال تحویل برنده‌های نهایی را اعلام و برخی از آنها مهمان این برنامه خواهند بود.

علیخانی و گروهش استارت تولید این برنامه را از دی ماه زدند و آیتم‌های تولیدی متنوعی برای پخش در «سه ستاره» در نظر گرفته شده که گفتگو با هنرمندان، مستندهایی از دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مقام آنها و...برخی از این آیتم ها هستند.
کد مطلب: 37560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


هانیه
من موندم این فکرا چه جوری به فکر احسان علیخانی میرسه.