۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۹

کلینت ایستوود و امضای ایمیلی بر ضد باراک اوباما

انتشار یک ایمیل ضد اوبامایی باعث مطرح شدن سؤال‌هایی مبنی بر اینکه آیا کلینت ایستوود کارگردان و بازیگر مطرح آمریکایی این ایمیل را نوشته یا آن را امضا کرده؟ شده است.
کلینت ایستوود و امضای ایمیلی بر ضد باراک اوباما
به نقل از پلیتیفکت، پس از موضع گیری چندی پیش کلینت ایستوود علیه اوباما که بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت، اخیرا متن ایمیلی منتشر شده که در آن دموکرات ها بشدت زیر بار سوال رفته اند. با این حال یکی از ناشرانی که دوست ایستوود است، می گوید این ایمیل نوشته ایستوود نیست.

در این ایمیل نوشته شده: به نظر من یکی از مهمترین چیزهایی که هر روز صبح پیش از شروع روز به آن فکر می‌کنی، این است که به هر یک از افراد خانواده و دوستانت بدانند که تو به آنها فکر می‌کنی و راهی پیدا کنی که آنها این را بفهمند. و بتواند بگویند او دوست ما بود و ما می دانیم او چه می خواست.

وی می‌افزاید: من می خواهم بدانید که من علیه عدم شایستگی، دروغگویی ها، سیاست‌های ‌آنی و زودگذر، بی صداقتی، تروریسم ، نژادپرستی و مشقت های علمی و اقتصادی که در کاخ سفید رواج دارد، رای داده ام.

کلینت ایستوود هنرپیشه و کارگردان سرشناس هالیوود یک سال و نیم پیش رسما از میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده بود و حتی در مراسمی که برای جمع کردن پول برای کارزار انتخاباتی رامنی برپا شده بود، شرکت کرد.

وی در زمان رقابت تبلیغاتی اوباما با رامنی گفته بود به نظر او اگر میت رامنی در انتخابات برنده شود، نظام مالیاتی مناسبی ایجاد خواهد کرد.

اکنون روشن نیست این ایمیل جدید که با امضای کلینت منتشر شده، متعلق به کلینت ایستود مشهور است یا خیر.
کد مطلب: 37779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *