۰
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸

قهرماني مهرام در بسکتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا

تيم بسکتبال مهرام با شکست پتروشيمي بندرامام قهرمان پانزدهمين دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا شد.
قهرماني مهرام در بسکتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا
فينال پانزدهمين دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا که به ميزباني باشگاه مهرام در جريان بود، امروز بين تيم هاي پتروشيمي و مهرام برگزار شد که اين مسابقه را مهرام با نتيجه ۹۰ بر ۷۳ به سود خود به پايان برد و جام قهرماني را از آن خود کرد.

به گزارش فارس، در اين بازي که از ساعت ۱۸ آغاز شد مهرام با ترکيب فريد اصلاني، صمد نيکخواه بهرامي، حامد حدادي، سام داگلاس و اوشين ساهاکيان وارد ميدان شد و در سوي ديگر مهران حاتمي پتروشيمي را با ترکيب مهدي کامراني. حامد آفاق، ارسلان کاظمي، گادزاريچ، اريک داوسون به ميدان فرستاد.

کوارتر اول اين رقابت بسيار حساس را پتروشيمي با نتيجه ۲۱ بر ۱۷ پيروز شد و در کوارتر دوم نيز پتروشيمي ۲۲ بر ۱۷ موفق شد به برتري برسد.

در کوارتر سوم پتروشيمي بازي ضعيفي را نسبت به نيمه اول به نمايش گذاشت و مهرام بهتر از فرصت‌ها استفاده کرد و در پايان ۲۹ بر ۱۶ پيروز شد و در کوارتر چهارم که اوج حساسيت بازي بود پتروشيمي بازي را از دست رفته مي‌ديد و مهرام همانند کوارتر سوم با قدرت در زمين ظاهر شده بود و توپ‌هاي اين تيم يکي پس از ديگري وارد سبد ميشد و مهرام موفق شد اين کوارتر را نيز با نتيجه ۲۷ بر ۱۴ به سود خود به پايان برساند.
کد مطلب: 37865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *