۰
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷

رئال‌‌مادريد – دورتموند؛ دوئلي تکراري

رئال مادريد در خانه پذيراي بورسيادورتموند است تا دوئل با رقيب فصل گذشته را تکرار کند؛ چلسي و ژوزه مورينيو هم به پاريس مي‌روند که با ايبرا و يارانش نبرد کنند.
رئال‌‌مادريد – دورتموند؛ دوئلي تکراري
فردا شب (چهارشنبه) دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با انجام دو پيکار به پايان مي رسد.

به نقل از فارس، در مادريد و ورزشگاه سانتياگو برنابئو رئال ميزبان بورسيادورتموند است. سفيدپوشان کهکشاني به خوبي با اين حريف ژرمني آشنا هستند زيرا فصل قبل در نيمه نهايي همين جام، با تيم تحت امر يورگن کلوپ مصاف دادند که ابتدا چهار بر يک بازنده شدند و بعد دو بر صفر پيروزي را از آن خود کردند اما در مجموع از تيم آلماني چهار بر سه شکست خورده و به ديدار نهايي نرسيد.

از اين رو مصاف فردا شب جدالي تکراري ميان اين دو حريف است و به باور برخي از تحليل‌گران ادامه نبرد فصل گذشته خواهد بود که حتي احتمال دارد به انتقام ناکامي فصل گذشته توسط ماتادورها منجر شود.

در جدال ديگر پاري سن ژرمن در پارک دوپرنس، ورزشگاه خانگي‌اش ميزبان چلسي انگليس است. سن ژرمن که اين روزها با هدايت لوران بلان و حضور زلاتان ايبراهيموويچ در خط حمله خوش مي درخشد، ميزبان تيمي انگليسي است که هدايتش بر عهده مورينيو، مربي زيرک پرتغالي و معروف به آقاي خاص است.

با توجه به اين نکته که مورينيو، راه‌هاي صعود به دور بعد را خوب مي شناسد، تيم فرانسوي هر چند در خانه بازي مي کند اما با احتياط کامل وارد اين مصاف سخت خواهد شد.

امشب در بخش نخست پيکارهاي اين مرحله بارسلونا نيز ميزبان اتلتيکو مادريد است و منچستريونايتد پذيراي بايرن مونيخ، قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه اولدترافورد خواهد بود.
کد مطلب: 38004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *